Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Quote from: Lady iCola on Tue 26.04.2011 15:57:06 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Tue 26.04.2011 15:50:44 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Tue 26.04.2011 15:45:15 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Tue 26.04.2011 15:41:00 (UTC+0300)
Pieni myrsky vesilasissa saattaa syntyä kuten aina niissä tilanteissa, kun miessukupuolen edustaja esittää tuontyyppisiä mielipiteitä naisista. Kun joku Lenita Airisto paheksuu miesten sukkia sandaaleissa ja toteaa tyyliin, että suomalaiset miehet ovat tylsiä ja mitäänsanomattomia lanttunaamoja ja hän mieluummin katselee bodattuja espanjalaisia, Airisto on tiedostava, arvonsa tunteva ja suorapuheinen maailmannainen  :psp:
Tuntuuhan tuo itsetunnon päälle käyvän kun joku Anu Saagimkin huomauttaa suomalaisten naisten olevan tyylittömiä persjalkoja jotka eivät välitä omasta ulkoasustaan, mikä lie siinä kun ei edes nainen saa toisia naisia arvostella  :psp:
Ei etenkään toinen nainen, hyvä jumala. Sellainen akka lynkataan sakilla  :psp: Etenkin jos on Baltian maista peräisin. Virallinen totuus on se, että suomalainen nainen on kaunis missä olotilassa tahansa, piste. Siinä missä mies on lihava omena ja potentiaalinen monisairas, nainen on suurenmoinen, iso tyttö tjsp.
200kg Mies=läskipaska ihrakasa ihmisen kuvatus, 200kg Nainen=naisellisesti muodokas seksipommi :psp:
Vaan onhan tämä jo geneettisesti vähän epäreilu lähtöasetelma, persjalkaiset harmaahiuksiset kalpeanaamat kun laitetaan vaikkapa jo balttialaisten kanssa vertailuun, mutta elämä on niin minkäs tälle voi, pitää syödä vähän makkaraa tässä ja masentua siihen kun on jo syntyessä kortit jaettu  :psp:
Juu, piruako tässä, sitä voi sitten selittää vaikka iällä tai millä hyvänsä kun on päässyt vähän repsahtamaan. Ja lopuksi vedetään se viimeinen ässä hihasta, jonka mukaan me suomalaiset olemme hyviä työhevosia, ulkonäkökeskeiset siat lähtekööt Thaimaahan  :psp:

Señorita iCola

En ole oikeasti lihava, minulla vaan nyt on:
-Lapsia
-Mies
-Nainen
-Olen sinkku
-Masennus
-Iloisuus
-Paljon juhlia
-Hyvä ruokahalu
-Kiireinen elämänrytmi
-Hidas elämänrytmi
-Olen hyvä kokki
-Olen huono kokki
-Huono aineenvaihdunta
-Liikaa ikää
-Liian vähän ikää
-Joku tauti
-Huonot geenit
-Nukun liikaa
-Nukun liian vähän
-Jnejnejne
Työhevosia, nii just, painetaan pitkää päivää istuen tietokoneella hikoilemassa. Nii ja talavisodassakaan ei periks annettu, myö se ollaan ylivertaista sakkia ja lätkässäkin maailmanmestareita!!!  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

[:]Kylkiluu[:]

Missään ei tehdä työtä kuten täällä, suomalainen nainen on maailman kaunein (tai siis ei ole, eikä tarvitsekaan olla, perkele!), suomalainen mies on kova tekemään töitä (ja vaikkei olisikaan, se on meidän oikeutemme ja saavutetuista eduista pidetään kiinni!). Meillä on neljä vuodenaikaa, puhtaat veet ja homogeeninen kansa, Jukolan Jussi ja Armi Kuusela. Tulkaa koettamaan, yksi suomalainen vastaa kymmentä ryssää :aatu:

Mitä tuohon painoasiaan tulee, on se jännä, miten hoikalle ihmiselle sopii painosta vittuilla joka välissä ja joku tuiki tuntematonkin kokee oikeudekseen tulla julkisessa liikennevälineessä sanomaan, että "olet sinä aika kusimato, ei ole enää nättiä tuollainen kuules".

Señorita iCola

Jaa en tiedä kun ei ole sattunut kuulemaan tuollaista tilannetta ikinä. Onhan se aika törkeää jos tuollaista tapahtuu. Kannattaa itse aina pitää mielessä peilikuva ja vaikka kuva siitä omasta sisäisestä kauneudestaan, niin muistaa että ei sitä oo toisia vara kauheasti ääneen arvostella vaikka miten perseelle näyttäis   :psycho: Paitsi kaikkia jotka haukkuu meitä suomalaisia :nykytaide:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Atomisaattori

Quote from: Kylkiluu on Tue 26.04.2011 16:20:24 (UTC+0300)
Mitä tuohon painoasiaan tulee, on se jännä, miten hoikalle ihmiselle sopii painosta vittuilla joka välissä ja joku tuiki tuntematonkin kokee oikeudekseen tulla julkisessa liikennevälineessä sanomaan, että "olet sinä aika kusimato, ei ole enää nättiä tuollainen kuules".
:yaya:

"säkin oott tuommonen kuikelo. Syökkö sä ollenkaa ?? " :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson


[:]Kylkiluu[:]

Eivät toimittajat enää onneksi esitä vakiokysymyksenään jokaiselle tänne eksyneelle ulkomaalaiselle, mitä mieltä hän on Suomesta  :psycho:

nyyyps

Aiemmin mie olin kuikelo, ja ihmiset auko siitä että ekkös syö, ekkös syö.
Nykysin mie olen punkero, ja sitten auotaan siitä, että melko pönäksi olet ittes päästäny.

Koittasivat päättää. :facepalm:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Venus

Quote from: Lady iCola on Tue 26.04.2011 16:09:37 (UTC+0300)
En ole oikeasti lihava, minulla vaan nyt on:
-Lapsia
-Mies
-Nainen
-Olen sinkku
-Masennus
-Iloisuus
-Paljon juhlia
-Hyvä ruokahalu
-Kiireinen elämänrytmi
-Hidas elämänrytmi
-Olen hyvä kokki
-Olen huono kokki
-Huono aineenvaihdunta
-Liikaa ikää
-Liian vähän ikää
-Joku tauti
-Huonot geenit
-Nukun liikaa
-Nukun liian vähän
-Jnejnejne
Työhevosia, nii just, painetaan pitkää päivää istuen tietokoneella hikoilemassa. Nii ja talavisodassakaan ei periks annettu, myö se ollaan ylivertaista sakkia ja lätkässäkin maailmanmestareita!!!  :psp:
:psp: nuista se koostuu!

Venus

Quote from: omglolnoob on Tue 26.04.2011 17:41:25 (UTC+0300)
Aiemmin mie olin kuikelo, ja ihmiset auko siitä että ekkös syö, ekkös syö.
Nykysin mie olen punkero, ja sitten auotaan siitä, että melko pönäksi olet ittes päästäny.

Koittasivat päättää. :facepalm:
:facepalm: tuo vielä mitään mutta multa on tivattu jo vuosia, että olenko minä raskaana ja millon on laskettu aika!   :psp:

Betonishamaani

Quote from: Venus on Tue 26.04.2011 17:47:21 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Tue 26.04.2011 17:41:25 (UTC+0300)
Aiemmin mie olin kuikelo, ja ihmiset auko siitä että ekkös syö, ekkös syö.
Nykysin mie olen punkero, ja sitten auotaan siitä, että melko pönäksi olet ittes päästäny.

Koittasivat päättää. :facepalm:
:facepalm: tuo vielä mitään mutta multa on tivattu jo vuosia, että olenko minä raskaana ja millon on laskettu aika!   :psp:

Niin multakin ::osmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview