News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

220 . .. ...

Started by artopaananentemp, Mon 14.11.2016 03:51:04 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

artopaananen

#1560
Ei tietenkään ole. Kuoleminen mahdollistaa ihmisten poistumisen tästä kaltaistenne Illuminaattien lopullisesti tuhoamasta maailmastamme.

Samalla katoaa viranomaisten kontrollit meistä. Jaaamme Jeesuksen tykönä kokea iankaikkisen vapauden elämän.

Voimme viimeinkin unohtaa tämän maailman silmittömän Lusiferanistienne, poliisien ja muun ydinvoimaisen helvetinkolun.
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

Ensio

Vaan huoliiko Jeesus sellaista luokseen, kuka lausuu toisista vääriä todistuksia, panettelee ja haukkuu?
Raamatussa kyllä mainitaan anteeksianto ja armo, mutta johonkin se raja vedetään. Sillä tuskin Jeesuskaan kovin ymmärtää sitä että joka ilta syntejään anteeksi pyytää. Eihän siinä ole mitään järkeä. Kerran-pari vielä ymmärtää, mutta säännönmukainen synnissä elo ja  armon anelu kuulostaa ihan siltä ettei ole sisäistänyt Raamatussa kerrotun Jeesuksen oppeja. "Mene, äläkä enää syntiä tee"


Mutta nuo kysymyspähkinät, ei niihin sattuisi edes hyvää ja/tai valistunutta arvausta olla?
ken tietäis sen, mutta kenpä ei kerro

Lexa

Quote from: artopaananen on Fri 20.10.2017 16:41:58 (UTC+0300)
TVO suunnittellut 40 vuoden aikana
OL-1, OL-2, OL-3, OL-4,
Fennovoima 1 ja Fnnovoima 2.

Näistä on toimintakuntoisena ENÄÄ tällä hetkellä seulana vuotava OL-2!

Tietäähän Arto että OL-1 ja OL-2 on käytössä, OL-3 on vasta rakennusvaiheessa, ja OL-4:lle ei ole edes rakennuslupia, vain tulevaisuuden suunnitelmia?
Ja tietäähän Arto myös, että TVO:lla ei ole mitään osaa tai arpaa Fennovoiman suunnitelmiin? Fennovoima on aivan eri yhtiö eikä ole vielä edes aloittanut ensimmäisen reaktorinsa rakentamista. Hanhikivi 1 on vasta suunnitelma.
Ja tietäähän Arto, että Arton luettelmat "reaktorit" yhteen laskettuna tekee 6, ei 5. :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

artopaananen

Niin TVO on JO sijoittanut OL-4 hankkeeseensa HUIMAT yli 300 miljoonaa! Mutta on nyt kaksi eri kertaa yhtäkkiä julkisest 2016 ja 2017  kertonut. Ettei halua haaskata rahojaan tähän Janne ja Rauno Mokan mukaan kuulemma 100% kannattamattomaan hasardiinsa!

Fennovoima 2 on laitos, jossa NIINIKÄÄ on hallituksen hyväksyntä EDELLEEN päällä. Ja jostain syystä Fennovoima EI myöskään kannattamattomana halua sitä edes aloittaa! Vaikka tämän 1200MW laitoksen LUULISI nykyisessä SUUUUnnattomassa ydinvoiman kiimassa kiinnostavan? Kas, kun hankkeella on TVO:sta poiketen MYÖS PUTININ rikollismafian järjestämä rahoitus!

Kun TVO ilmoitti siirtävänsä MYÖS OL-3 hankettaan KANNATTAVUUSONGELMIINSA Eurajoen  kunnalle asti itkettyään. Kansainväliset velkarahastot reagoi HETI! Ja pudotti TVO roskalainan B- luokituksia viiveittä!

Varsin, VARSIN paljastavaa oli. Että samalla MYÖS Fennovoima-1 hanketta siirrettiin jälleen vuodella. Ja SAMASTA KANNATTAMATTOMUUDEN SYYSTÄÄN!

OL-1 Tuhoutuneista reaktorin ongelmista jopa läpeensä voidellut lehdistöt uskaltaa kirjoittaa yllättäen! Vaikka SUPO sitäKIN uutista koetti kiivaasti estää tulemasta kauttani julkisuuteen!

PS. Fennovoimalassa on muuten ENEMMÄN TVO minun entisiä johtajia nykyään, kuin konsanaan liki KAIKKI pulassa ja ongelmissa erottaneessa TVO:ssa itsessään!

KUTEN AINA SUPOHAN EI ONGELMIINSA OSAA ASIALLISESTI ANALYSOIDEN KIINNITTYÄ! KOSKA NÄISSÄ EI OLE MITÄÄN SELITETTÄVÄÄ TUHONSA ALLA!!

Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

=Juku=

Sen verran huomauttaisin tuosta "läpeensä voidellusta lehdistöstä", että lehdistö EI VOI kertoa "minä luulen", "minä uskon" eikä "minusta tuntuu" tietoa, kuten sinä teet. Lehdistöllä pitää olla selvästi yksilöitävä lähde, joka ei ole "mutu-tyyppinen"! Lehdistö on loppuun asti vastuullinen kirjoituksistaan. Sinulla ei ole vastuuta kirjoittamiesi asioiden todistettavasta todenperäisyydestä?

Me first (rules of traffic)


artopaananen

Artolle riittää, kun omatunto puhtaana puhuu totta.

Ja kuten olemme huomanneet. JOS jollakin SUPO seteliselkärankaisella olisi vastakkaisia todisteita. Vaikka siitä, että TVO Janne Mokka tuhosi OL-4 hankkeeseen 300 000 000e summan ja erotettiin sen takia. Niin JOHAN SUPO esittäisi konkreettista vastaväitettä.

Jota TUNNETUSTI EMME NÄE. Syynä moiseen onkin se mistä aloitin. Arto on täysin luotettava toimittuaan ydinalan sisäpiirissä 30y putkeen! Arton luotettavuus onkin omaa luokkaansa. Jota EI KYSEENALAISTA KUKAAN SELVÄJÄRKINEN.
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

=Juku=

Yhden totuushan ei ole koko maailman totuus. Minä en koskaan voi väittää kertovani ehdotonta totuutta, ellen ole ollut paikalla toteamassa ja sittenkin minua on voitu kusta silmään!

Me first (rules of traffic)

artopaananen

Minä sitä vastoin voin noin väittää!

Koska olen ollut paikanpäällä ITSE näkemässä

mitä ydinvoimasta kirjoittelen!

SUPO:han TUNNETUSTI PUHUU RAHASTA!
Mitä minä en tee koskaan SUPO suurharmiksi.
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

=Lutris=

Quote from: artopaananen on Sat 21.10.2017 18:43:57 (UTC+0300)
... Arto on täysin luotettava toimittuaan ydinalan sisäpiirissä 30y putkeen! ...
Arto kuuluu illuminatiin  :jees:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

nyyyps

Olenhan minäki ollu paikalla näkemässä tämänkin, mitä nyt tähän kirjoitin.

Osaan kirjoittaa toki myös silmät kiinni.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview