Underground Helsinki

Started by Lexa, Fri 20.11.2009 14:04:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kop-O-nen

Quote from: omglolnoob on Mon 23.11.2009 15:48:43 (UTC+0200)
Quote from: LexA on Mon 23.11.2009 15:47:24 (UTC+0200)
Niiniijoo :psycho:

Mä tykkään vanhoista tunneleista ja juoksuhaudoista ja muista. :jepso:
Sen jälkeen ilman automaattia ottamaan asetelmaltaan ja tunnelmaltaan onnistuneita kuvia pihalla leikkivistä alakouluikäisistä lapsista. :psycho:

Sait tuon kuullostamaan harvinaisen pelottavalta, mitäköhän ne sanois ku menisin tuonne paikalliselle koulunpihalle räpsimään tosta vaan kuvia, "Poseratkaas sedälle ku setä kuvaa". Varmaan joutuis hyvin nopeesti posliinisetien hellään hoivaan.

Wanhat tehtaat, ja muutenkin hylätyt paikat on jotain niin parasta. Itse en ole niin hirveästi jaksanut keskittyä tuohon kuvaamiseen, vaikka hienoja kuvia noista paikoista saakin. Jotenkin enemmän vaan kiinnostaa aina se paikkojen tutkiminen, ja varsinkin se jos löytää wanhoja siistejä tavaroita tai papereita/lehtiä yms.  :good:

Tässä itäsuomen alueellä on eräs hylätty rautatietunneli mikä pitäis jossain välissä käydä kyllä kävelemässä läpi, kuulemma ihan siisti paikka.

kop-O-nen

Quote from: Signature on Mon 23.11.2009 15:21:40 (UTC+0200)
Laitetaanko Helsingin maanalaisten alueiden kartat jakoon, laitetaanko? Sellaset nimittäin löytyy.  :kahvi:
Jos löytyy niin pistäppä tulemaan..
Kuopion maanalaisten alueiden kartat kiinnostais kanssa, olen yrittänyt jo reilun vuoden niitä metsästää mutta huonolla menestyksellä.
Kuulopuheita on aika paljon parin tutun kautta jotka noissa on käynyt mutta ois ihan hyvä saada faktaa paperilla esille..

-teme-


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview