News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Vahinko

Started by Betonishamaani, Sat 19.12.2009 15:01:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Juu, helpompi vakuutusyhtiön kans asioijja. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Tieko

vahinkoja sattuu, joskus jopa makuuhuoneessa  :psp:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

-teme-


Dimmu Burger

Quote from: paavo on Sat 19.12.2009 17:03:45 (UTC+0200)
Jotkut poistaa ne tahallaan. :nope:
meillä on naulapyssyissä liipasimen lähellä kytkin mitä painamalla varmistin lähtee pois päältä :facepalm:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Örtzi

Quote from: burger king on Sat 19.12.2009 21:08:10 (UTC+0200)
Quote from: paavo on Sat 19.12.2009 17:03:45 (UTC+0200)
Jotkut poistaa ne tahallaan. :nope:
meillä on naulapyssyissä liipasimen lähellä kytkin mitä painamalla varmistin lähtee pois päältä :facepalm:
Mulla meni vanha Sencon rumpunaulain rikki, olin just vaihtanu uuden rummun, kun tää päätti hakata koko rummun tyhjäksi yhdellä painalluksella. 14 naulaa ehti nakuttaa, ennekuin sain ilmaletkun irti. Oli hyvännäköinen seinäpaneeli.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



Betonishamaani

Quote from: Örtzi on Sat 19.12.2009 21:13:55 (UTC+0200)
Quote from: burger king on Sat 19.12.2009 21:08:10 (UTC+0200)
Quote from: paavo on Sat 19.12.2009 17:03:45 (UTC+0200)
Jotkut poistaa ne tahallaan. :nope:
meillä on naulapyssyissä liipasimen lähellä kytkin mitä painamalla varmistin lähtee pois päältä :facepalm:
Mulla meni vanha Sencon rumpunaulain rikki, olin just vaihtanu uuden rummun, kun tää päätti hakata koko rummun tyhjäksi yhdellä painalluksella. 14 naulaa ehti nakuttaa, ennekuin sain ilmaletkun irti. Oli hyvännäköinen seinäpaneeli.  :psp:

:lach:

Kerran meinasi runkotolppaa pöydällä alapuuhun ampuessa lipsahtaa rystysille, pieneen uran teki mennessään ::osmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Dimmu Burger

Quote from: Örtzi on Sat 19.12.2009 21:13:55 (UTC+0200)
Quote from: burger king on Sat 19.12.2009 21:08:10 (UTC+0200)
Quote from: paavo on Sat 19.12.2009 17:03:45 (UTC+0200)
Jotkut poistaa ne tahallaan. :nope:
meillä on naulapyssyissä liipasimen lähellä kytkin mitä painamalla varmistin lähtee pois päältä :facepalm:
Mulla meni vanha Sencon rumpunaulain rikki, olin just vaihtanu uuden rummun, kun tää päätti hakata koko rummun tyhjäksi yhdellä painalluksella. 14 naulaa ehti nakuttaa, ennekuin sain ilmaletkun irti. Oli hyvännäköinen seinäpaneeli.  :psp:
Tutuntutulla oli värikuulapyssy mikä liipasinta painaessa ampui laukauksen heti, minuutin päästä, kymmenen minuutin päästä tai ei ollenkaan.. ampu itteään kävellessä jalkaan sillä ::hihsmoke olisi samalla tavalla sulla käynyt niin.. :blink:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Griffin

Ei noin voi sattua oikeassa elämässä, ei vaan voi. Eikä tään takia ainakaan kannata alkaa ajattelemaan mitä tekee, pääasia että tekee :jees:

paavo

Sencon rumpukoneet on kyllä hätäisiä vehkeitä. Tuplaa ja triplaa tulee ammuttua tuon tuosta.

Atomisaattori

Miksi ei voi oikeasti tapahtua ??  :blink:
Tuo varasto onnettomuus ei helpolla onnistuisi, koska Suomessa ei taida edes olla turvakaarettomia trukkeja. silti mahdollisuus on olemassa, jos hyllyn kulmaan törmää, sieltä tippuu tavaraa niin että kuskilta lähtee henki..
Tikkailta olen itsekkin meinannut samalla tavalla tulla alas, mitä se kaupan täti teki..



Kerran meinasin runkonaulaimella ampua omaan jalkapöytään. Hieman liian reunaan naula, sehän meni läpi ja osui parin sentin päähän jalasta  ::smoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview