News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

asunto-ongelma

Started by kenny, Fri 25.08.2006 22:27:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kenny

Moi!

Ajattelin kertoa teille, masa ja tohtori, minua jo kauvan vaivanneesta ongelmasta.
Tämä on hieman nolo ja arka asia minulle, mutta luotan täysin teihin ja teidän ammattitaitoonne.

Eli minulla on eräänlainen asunto ongelma.... selvennyksen vuoksi kerron koko tarinan.

Opiskeluaikoina minulla oli todella pieni asunto, siis todella pieni!
Kun kävi tuuri ja sain baarista tytön kämpälleni ja aamuyöstä harrastimme seksiä, me juuri ja juuri mahduimme touhuamaan siellä.
oma takapuoleni hakkasi koko ajan ulkooveen, kunnes sitten postelijooni tuli ja työnsi lehden postiluukkuun,
joka tunkeutui siitä suoraan perseeseeni..... koko lehti!
Tätä sattui melkein joka kerta naisen kanssa.... häpesin itseäni......

Lopulta ratkaisin tilanteen ja ostin uuden, isomman asunnon.
nyt on tilaa panna vaikka missä.
Ainoa ongelma on enää että satuin tottumaan edelliseen tilanteeseen ja olenkin aina ehdottanut naisille seksiä tuulikaapissa.
miten ratkaisen tilanteen?

kiitoksia etukäteen:  Kenny     ::lsmoke


paavo

Jospa minä...

Ongelma ei siis ole asunto sinänsä, pitää vaan saada hesari hanuriin ja jaloille ponnistustuki?
En tiedä elätkö vakituisessa parisuhteessa vai ramppaako luonasi aina eri vosu.

Tuntematta lihatukkisi rakennetta, suosittelen naulaamaan(ruuvikiinnitys parempi) tukevan laudan jalkopäähän antamaan tukea jyystöön.

Autenttisemman tunnelman saat aikaan tekemällä vanerista seinät sängyn ympärille.
Lehden suhteen voit jälkimmäisessä konstruktiossa tehdä postiluukun sängyn päässä olevaan vaneriin.

Pokasi voi sitten tunkea lehden anukseesi joko postiluukusta tai lautaversioon päätyessäsi, muuten vaan, sopivan hetken tullen.

Hyviä lukuhetkiä jatkossakin.


kenny




Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Susey


jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Kastori

SunnuntaiHesarin survominen anukseen kiihkon hetkellä saattaa kokemusteni mukaan aiheuttaa hämmennystä kumppanissa. Niinpä kätevämpää onkin ahtaa lukunautinto takasisäänkäyntiin jo ennen hekuman hetkeä. Näin ei tule vaaraa aktin keskeytymiseen Tatjaanasi kauhistellessa päivän otsikoita. Ja jos Irina kuitenkin aviisisi huomaa, selviät tilanteesta kätevästi "Kuinkas se sinne joutui?" tai "En muista syöneeni tuota." -kommenteilla.

kenny


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview