News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Kansaneläkelaitos - Folkpensionsanstalten

Started by Milla Makia, Fri 14.10.2011 11:15:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Milla Makia

Kela yllättää aina! Tällä kertaa sanoivat sairauspäivärahahakemukselleni nou-nou. Se ois sitten työkyvyttömyyseläkkeen haku edessä, keskimääräinen jonotusaika 3 kk.  ::tuplao
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Sir Sika

Onneksi ei tarvitse käyttää kyseisen laitoksen palveluita eikä myöskään sossua.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Milla Makia

Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Sir Sika

Aikaisintaan siinä vaiheessa jos kela maksaa mulle vanhuus eläkettä.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson


Señorita iCola

Intissä ollessa taisivat kustantaa vuokrat vai onko se kelan leipiä  :serlokkismoke: Sen jälkeen ei ole asiaa ko. laitokseen ollut.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

[:]Kylkiluu[:]

Kelan asiakkaana viimeisen 10 vuoden aikana mm. opintotukien, asumistukien, äitiyspäivärahojen, vanhempainpäivärahojen ja lapsilisien ttimoilta ja hyvin on yhteistyömme sujunut  :jepso:

Jarre

käväsin aikoineen paperit hakemassa kun aloittelin 28-vuotiaana ammattikorkeakoulun, totesin tukiehtoja lukiessani että "Vittu mitä paskaa!" ja elin työllä. Tosin mulla oli työ jolla elää ja motivaatio hoitaa se koulu siltikin  :jees:
Carpe Natem

Sir Sika

Quote from: --Jarre-- on Fri 14.10.2011 13:35:22 (UTC+0300)
käväsin aikoineen paperit hakemassa kun aloittelin 28-vuotiaana ammattikorkeakoulun, totesin tukiehtoja lukiessani että "Vittu mitä paskaa!" ja elin työllä. Tosin mulla oli työ jolla elää ja motivaatio hoitaa se koulu siltikin  :jees:
Olit siis opiskeluajat Vaasankadulla töissä.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Jarre

Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 14.10.2011 13:52:45 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Fri 14.10.2011 13:35:22 (UTC+0300)
käväsin aikoineen paperit hakemassa kun aloittelin 28-vuotiaana ammattikorkeakoulun, totesin tukiehtoja lukiessani että "Vittu mitä paskaa!" ja elin työllä. Tosin mulla oli työ jolla elää ja motivaatio hoitaa se koulu siltikin  :jees:
Olit siis opiskeluajat Vaasankadulla töissä.
en sentään, kun Virkatie 3:ssa Vantaalla  :psycho:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview