3DMark ja muut mittausohjelmat

Started by Susey, Fri 15.08.2014 10:01:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Hyövynkö mie jottain, jos mie testaan, vai olisko minun kohalla vain hupsuttelua? :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Quote from: Susey on Thu 21.08.2014 15:20:33 (UTC+0300)
Kyllä se minulla poistui ihan Windowsin ohjelmanpoiston kautta.. Mikäs se nyt.. ::osmoke
http://www.windowsohjelmanpoisto.intternetista.net.intternet.kom
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Noku jos jollain nyt ois joku tehokas kone niin olis hauska sitten ku vois niinku joko olla ihan että no sinulla nyt tommonen, saitpa hyvän tuloksen, tai sitten vois nauraa kaverin aateekoon syvimpään helvettiin.. :|

nyyyps

No mulla on vain läppäri, jolla mä kattelen irkistä kuvii, niin ei minun pistepenis taitais olla kovin mellevä siinä kisailla. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Niin, no antaa olla sit :sorry:

Ootan että Leksa tulis lyttäämään tuon minun luvun, kun se repii oikeasti varmaan 2 kertaa paremman tuloksen sillä myllyllään.. :psp:


Kastori


Susey

Anteeksi mutta minua naurattaa tämä nyt, kun minun vanha koneenpaskakin jaksoi pyörittää nuo kaikki.. :|

nyyyps

Quote from: Susey on Thu 21.08.2014 15:23:56 (UTC+0300)
Niin, no antaa olla sit :sorry:

Ootan että Leksa tulis lyttäämään tuon minun luvun, kun se repii oikeasti varmaan 2 kertaa paremman tuloksen sillä myllyllään.. :psp:
Eikä pelkästään ne tulokset vaan se helvetin viiltävä analyysi, joka kylkeen kirjotetaan. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Quote from: nyyyps on Thu 21.08.2014 15:31:35 (UTC+0300)
Quote from: Susey on Thu 21.08.2014 15:23:56 (UTC+0300)
Niin, no antaa olla sit :sorry:

Ootan että Leksa tulis lyttäämään tuon minun luvun, kun se repii oikeasti varmaan 2 kertaa paremman tuloksen sillä myllyllään.. :psp:
Eikä pelkästään ne tulokset vaan se helvetin viiltävä analyysi, joka kylkeen kirjotetaan. ::hihsmoke
No se :drool: Pitäskö ne spexcsitkin kirjoitella tuohon niin on helpompi lytätä ::coolsmoke

nyyyps

Quote from: Susey on Thu 21.08.2014 15:32:20 (UTC+0300)
Quote from: nyyyps on Thu 21.08.2014 15:31:35 (UTC+0300)
Quote from: Susey on Thu 21.08.2014 15:23:56 (UTC+0300)
Niin, no antaa olla sit :sorry:

Ootan että Leksa tulis lyttäämään tuon minun luvun, kun se repii oikeasti varmaan 2 kertaa paremman tuloksen sillä myllyllään.. :psp:
Eikä pelkästään ne tulokset vaan se helvetin viiltävä analyysi, joka kylkeen kirjotetaan. ::hihsmoke
No se :drool: Pitäskö ne spexcsitkin kirjoitella tuohon niin on helpompi lytätä ::coolsmoke
Totta kai pitäis, täkyhän sekin. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview