News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ledskukkuu

Pitäiskö tuo pöytä päällystää roiskeläppäkumilla.

Se kyllä haisee ja pitkään. :jees:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


jta

Eilen tuli ukrainasta se kaasuläpän asentotunnistinkin. Pitäisi olla kontaktiton eli periaatteessa pitäisi olla lähes ikuinen kun ei suoraan kuluvia osia pitäisi olla. Ja tuli vielä suklaatiakin mukana.  :psycho:

Tänään tuossa päivällä kävin vaihtaan tuon osan ja tutkin vikakoodit ennen nollausta. Olikin tullut lisää koodeja kun sytytyskatkoksiakin herjasi mutta melko varmasti johtui tuosta rikkinäisestä anturista. Kävin koeajolla niin jopas pelasi nätisti kun ei nykinyt yhtään ja tuntuu että tuli koneeseen puhtiakin enemmän. Kiihtyy aika herkästi nyt. Koeajon jälkiin kattelin vielä odottavia koodeja niin näkyy ruiskun lämpöanturia vielä herjaavan. P0116 koodin vielä pukkaa eli ilmeisesti anturi ei ole aivan arvojen sisässä. Kokeilla vaihtaa tuo vielä kun kerta löytyy hyllystä uusi.



Vikakoodit vanhan tps-anturin kera

jta

Ei nyt ihan mahdoton ole samarassa kulutus ollut. 8,63 litraa per sata kilsaa. Sisältää kuitenkin paljon lyhyttä matkaa/kaupunkiajoa, helvetinmoista poljentaa ja aika paljon tyhjäkäyntiä ja viallisilla osilla ajelua.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


IsoP

Eihän tuo sekalaisessa ajossa paha ole  :good: Omppu veis samanlaisella ajolla varmaan 14l/100km  :psp: Ehkä normaali sekalainen ajo on jotain 11l/100km. Maantiellä voi mennä siinä 8l/100km.
Make tea not love


=Juku=

Quote from: =Lutris=
jonkun vanha ruotsin koulukirjan päällä kolvaaminen tuottaa edelleen fyysistä ja henkistä tyydytystä  :drag:
:good:

Me first (rules of traffic)

jta

Eipä ole hirveästi tullut nyt viime aikoina kirjoiteltua tänne mutta laitetaas vähän päivitystä. Kanttiksessa startti on nyt toiminut niinkuin pitääkin eli tuossa se loppujen lopuksi se vika sittenkin oli.

Tässä kuukauden aikana pikkuhiljaa touhuttu taas tämän kanssa eli perän stefa piti vaihtaa kun syyti jo aika paljon öljyä kartanolle. Vanha stefa ei meinannu suosiolla lähteä vaan sai melkein pikkupaloina irrotella. Samalla kun tuolla alla makoili niin vaihdoin nuo alla olevat bensaletkutkin mitkä ei ole kuin kesästä asti olleet ja olivat jo pahemman näköiset kuin alkuperäiset oli.



Ja kun oli tuo Samara käyttiksenä eli oli aikaa tämän kanssa värkätä niin masentelin keskuslukon tähän. Kyllä nyt on leuhka olo. :psycho: Kuskin takaoveen joutui johdot vetään kahteen kertaan kun ilmeisesti oli kiinanpojalla sattunut heikkolaatuisempi johto mikä oli ilmeisesti menny poikki jostain kohtaa. Loppui vain sopivat läpivientikumit niin piti koritulpasta tehdä vaan kylläpä tuokin asiansa ajaa. Melkeinpä parempikin kun johto liukuu tuota muovia pitkin paremmin kuin kumia pitkin. Keskikonsolissa on myöskin nappi mistä saa ovet laitettua lukkoon ja auki.


paavo


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview