Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by paavo
 - Mon 01.05.2006 20:07:39 (UTC+0300)
Quote from: masa on Mon 01.05.2006 08:15:35 (UTC+0300)

On kuulemma ainakin niissä vanhemmissa malleissa sama homma, jos lämppäriin haluaa koskea korjausmielessä.



Joku aika sitten vaihdoin -99 mallin portteriin lämmppärin puhaltimen.
Hanskalokeron alta sai suht näppärästi hoidettua.
Posted by Betonishamaani
 - Mon 01.05.2006 13:17:42 (UTC+0300)
Meillekkin tuli hommattua vähän uudempi autao,niin eihän tuolle perkeleelle uskalla mitään tehdä itse..Onneksi on kakkosautona tuo rippikouluikäinen niin saa kätensä sotkea sen kanssa jos siltäkohdalta ottaa.. :jepso:
Posted by Masa
 - Mon 01.05.2006 08:15:35 (UTC+0300)
Muistan, kun tuli joskus purettua inttiaikana yks armeijan transportteri sen takia, että joku valopää oli irroittanut lasinpesurin suuttimet ja letkut olivat valahtaneet sisään etuikkunan alapuolisen pellin sisään.
Vittu transporterista sai purkaa kojelaudan ja kaikki sälyt irti, ennen kuin pääsi noihin letkuihin käsiksi.

On kuulemma ainakin niissä vanhemmissa malleissa sama homma, jos lämppäriin haluaa koskea korjausmielessä.

Posted by paavo
 - Mon 01.05.2006 00:12:55 (UTC+0300)
Toi lampunvaihto osu ytimeen. Taivahan tosi.
Posted by Poslari
 - Sun 30.04.2006 22:25:18 (UTC+0300)
On se perkele kun lampun vaihtoon täytyy purkaa puoli autoa! :angry:
Posted by furioso
 - Sun 30.04.2006 22:23:33 (UTC+0300)
eikä niiden konehuoneeseen sovi edes kädet enää nykyään jos vaikka tekisikin itse mieli hieman roplata..
Posted by Betonishamaani
 - Sun 30.04.2006 21:59:38 (UTC+0300)
Niinpä.Uusissa autoissa hyvä että öljytikkua löytää konehuoneesta ja jos reissussa loppuu yhteistyö auton kanssa,niin sitä on tienpäällä ikävä ruveta korjailemaan..Liiat hienoudet pilaavat hyvänkin auton..
Posted by paavo
 - Sun 30.04.2006 21:52:46 (UTC+0300)
Sehän tässä kehityksessä meneekin metsään, kaiken mailman haistimia on autot täynnä. Uutena toimivat jotenkuten ja vanhana ongelmat tulevat esiin ja haittaavat auton käyttöä kohtuuttomasti.

Ihme tarinoita autoilusta kuulee tuttavilta ja lehdistä voi lukea lisää.

Tämäkin Transu savutti katsastuksessa kunnolla, vein huoltoon. Ei löytänyt vikaa, mutta aikansa tietokoneella "käsiteltyään" sai sopivat savutusarvot.
Posted by Betonishamaani
 - Sun 30.04.2006 21:30:02 (UTC+0300)
Minä aikanaan töissä jouduin transportterilla ajelemaan..Muuten mukava ajettava mutta siinä oli semmonen hauska vika,että se sammu yht'äkkiä kesken ajon..Kaikki sähköt hävis..Talvella todella hauskaa..Olikohan siinä sitten loppujen lopuksi semmonen juttu että käynnistyksenohjainyksiköstä suli moottorin lämmetessä joku pinni irti..Jäähtyessä taas pelasi.. :nopsu:
Posted by Masa
 - Sun 30.04.2006 21:20:56 (UTC+0300)
Ei oo Volkkarin voittanutta  :lach: :lach: :lach: :lach:
Posted by paavo
 - Sun 30.04.2006 21:13:38 (UTC+0300)
Edellinen malli ruostui silmissä, nykyinen sinkitty kori ei pidä maalejaan. Maali lähtee isoina kappaleina irti, jättäen kirkkaan sinkin jäljelle.

Vaikka kuinka ovat samaa konsernia, Audi oli etevämpi jo 20 vuotta sitten, siinä sentään pysyi maali.

Ajoltaan on loistava auto, luotettavuus voisi olla parempi.