News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Virkkasin patalapun.

Started by omglolnoob, Tue 27.02.2007 10:12:18 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: Brooke on Thu 28.05.2009 22:28:50 (UTC+0300)
Oon jo ruskee  :jepso:

Mut tiiän kaiken hartiasäryistä, älä vaan sitä piinaa hanki sitte sen takia  :sorry:
Enempi se niska tykkää kyttyrää tuosta "työstä", kun se välillä on semmosta että niska ei tykkää siitä. Siis siitä työstä, kyttyrästä se kyllä tykkää. Tuo yks nikama tuntuu pullahtavan ulos ja se törröttää, niin siinä on semmonen kyttyrä.

Mitenhän tämän sekavammin vois sanoa. ::tuplao
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

Quote from: omglolnoob on Thu 28.05.2009 22:31:47 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Thu 28.05.2009 22:28:50 (UTC+0300)
Oon jo ruskee  :jepso:

Mut tiiän kaiken hartiasäryistä, älä vaan sitä piinaa hanki sitte sen takia  :sorry:
Enempi se niska tykkää kyttyrää tuosta "työstä", kun se välillä on semmosta että niska ei tykkää siitä. Siis siitä työstä, kyttyrästä se kyllä tykkää. Tuo yks nikama tuntuu pullahtavan ulos ja se törröttää, niin siinä on semmonen kyttyrä.

Mitenhän tämän sekavammin vois sanoa. ::tuplao
Jos on yliliikkuva ranka niin niskalihakset on kovilla kannattelun takia  :yoppilas:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke


nyyyps

Quote from: Brooke on Thu 28.05.2009 22:39:35 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Thu 28.05.2009 22:35:23 (UTC+0300)
Mulla on aaaivan holohnat nivelet ja ranka. :psycho:
Holohnat  :think: Mite mite sina sanoa  :umn:
No ku otat jotain liian pientä ja pistät sen liian isoon niin se sanoo siinä holiholiholi ku se heiluu.
Tai sitten otat jotain ja laitat sen kiinni johonki toiseen liian löysästi, niin se sitten tekee holiholiholi ku se heiluu.
Että on tavallaanko liian löysä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Brooke

Quote from: omglolnoob on Thu 28.05.2009 22:41:44 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Thu 28.05.2009 22:39:35 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Thu 28.05.2009 22:35:23 (UTC+0300)
Mulla on aaaivan holohnat nivelet ja ranka. :psycho:
Holohnat  :think: Mite mite sina sanoa  :umn:
No ku otat jotain liian pientä ja pistät sen liian isoon niin se sanoo siinä holiholiholi ku se heiluu.
Tai sitten otat jotain ja laitat sen kiinni johonki toiseen liian löysästi, niin se sitten tekee holiholiholi ku se heiluu.
Että on tavallaanko liian löysä.
Kuulostaa siltä yliliikkuvuudelta  :jees: Minä olen herättänyt kauhua miten keikautan kallon taaksepäin ja takaraivo kolahtaa selkään ihan kevyesti  ::osmoke

nyyyps

Juu, onnistuu. :jees:
Ja tekee välillä niin mahtavasti gutaa niskalle, jos se on jumiutunu lukkoon "toisin päin" vaikkapa tihrustushommissa. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

Sitte vaan niskalihaksia kehittään. Yksinkertanen liike on maata lattialla selällään ja nostaa päätä muutamaks sekunniks aina kerrallaan ilmaan  :jepso:

nyyyps

Niskalihakset on varmaan ihan ok, mutta kun tuota muuta ruodon lihaksistoa jalkaisi vahvistaa, niin avittaisi. Pahin lukko on tuossa tavallaan siipien välissä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Brooke

Ihan sama meininki  :friends: Rusahtaa aika mahtavasti välillä kun pyytää toista puristaan rintakehän littaan tai rullaan ite lattialla sitä. Pienelläkin painojen nostelulla tekee jo ihmeitä ja ruumiillinen työ  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview