News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Kinkku

Started by Kastori, Mon 18.12.2006 18:28:50 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

jottai 15 astetta oli mulla tuo ku lykkäsin pesään..  :jepso:

Diver


misterjonne

Käytetäänkö kinkussa paistopussia :shock: Meil ainaki on silletteen että se on sillä ritilällä ja sit alla on pelti että kaikki se rasva valuu siihen :blink:

Kastori

noni.. menet nyt sinne kauppaan, ostat kinkkupussin, korppujauhoja, jotain tavallista sinappia ja sit kananmunia jos ei oo..  :kahvi:

Diver

Quote from: Kastori on Sun 23.12.2007 18:01:54 (UTC+0200)
noni.. menet nyt sinne kauppaan, ostat kinkkupussin, korppujauhoja, jotain tavallista sinappia ja sit kananmunia jos ei oo..  :kahvi:
Ok31 :drag:


Diver


misterjonne


Diver


Örtzi

Mä en käytä sinappihuntuun keltuaista, vain sinappia ja korppujauhoja ja uuni 200, hetki siellä ja avot!
Paistopussin avulla kinkku ei pääse kuivumaan, kannattaa käyttää.
Perunatkin tuli keitettyä ja kuumina kuorittua, nyt on kattilassa survimella muussattuna ja lämpimässä, aamulla vuokaan ja uuniin kinkun jälkeen. Ja kas, imelletty perunalaatikko on valmis.  :drag:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Diver

Quote from: örtzi on Sun 23.12.2007 18:06:31 (UTC+0200)
Mä en käytä sinappihuntuun keltuaista, vain sinappia ja korppujauhoja ja uuni 200, hetki siellä ja avot!
Paistopussin avulla kinkku ei pääse kuivumaan, kannattaa käyttää.
Perunatkin tuli keitettyä ja kuumina kuorittua, nyt on kattilassa survimella muussattuna ja lämpimässä, aamulla vuokaan ja uuniin kinkun jälkeen. Ja kas, imelletty perunalaatikko on valmis.  :drag:
Saatan tulla huomenna kylään ::lsmoke

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview