News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Pizza

Started by Kastori, Mon 25.12.2006 21:08:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kuokkavieras

Quote from: örtzi on Tue 20.02.2007 13:10:40 (UTC+0200)

Tuollaista täälläpäin saa. Tuo lautanen on kotipizzan normaalipizzan kokoinen. Kyllä tuosta pieni nälkä lähtee.  ::hihsmoke
Kappas, mulla on kutina että saatamma asioida samassa ruokalassa, onkos siellä jalkapalloaiheista rojua seinillä?  :think:
 
                  (__)
                 (@o)
---(muuuh!)
       /--------  \ _ / 
      / |       ||          
     *  ||---- ||         
       ~~    ~~          

Örtzi

Quote from: kuokkavieras on Tue 20.02.2007 17:51:41 (UTC+0200)
Quote from: örtzi on Tue 20.02.2007 13:10:40 (UTC+0200)

Tuollaista täälläpäin saa. Tuo lautanen on kotipizzan normaalipizzan kokoinen. Kyllä tuosta pieni nälkä lähtee.  ::hihsmoke
Kappas, mulla on kutina että saatamma asioida samassa ruokalassa, onkos siellä jalkapalloaiheista rojua seinillä?  :think:
En ole huomiota kiinnittänyt. Kauhean usein en tuolla käy. Karvakäsipizzeria Panda on paikan nimi.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


kuokkavieras

Quote from: örtzi on Tue 20.02.2007 17:54:14 (UTC+0200)
Quote from: kuokkavieras on Tue 20.02.2007 17:51:41 (UTC+0200)
Quote from: örtzi on Tue 20.02.2007 13:10:40 (UTC+0200)

Tuollaista täälläpäin saa. Tuo lautanen on kotipizzan normaalipizzan kokoinen. Kyllä tuosta pieni nälkä lähtee.  ::hihsmoke
Kappas, mulla on kutina että saatamma asioida samassa ruokalassa, onkos siellä jalkapalloaiheista rojua seinillä?  :think:
En ole huomiota kiinnittänyt. Kauhean usein en tuolla käy. Karvakäsipizzeria Panda on paikan nimi.
Eipä ollu sitte sama. Oulun Romeota oisin ite veikannu. Suurimpaan lättyyn tulee muistaakseni 2,5kg taikina, jonka päälle täytteitä saa lätkiä niin monta ku keksii. Samaisesta luukusta saa myös muutaman kilon kebabeita ja muita överiannoksia. :]
 
                  (__)
                 (@o)
---(muuuh!)
       /--------  \ _ / 
      / |       ||          
     *  ||---- ||         
       ~~    ~~          

Örtzi

Quote from: kuokkavieras on Tue 20.02.2007 18:11:10 (UTC+0200)
Quote from: örtzi on Tue 20.02.2007 17:54:14 (UTC+0200)
Quote from: kuokkavieras on Tue 20.02.2007 17:51:41 (UTC+0200)
Quote from: örtzi on Tue 20.02.2007 13:10:40 (UTC+0200)

Tuollaista täälläpäin saa. Tuo lautanen on kotipizzan normaalipizzan kokoinen. Kyllä tuosta pieni nälkä lähtee.  ::hihsmoke
Kappas, mulla on kutina että saatamma asioida samassa ruokalassa, onkos siellä jalkapalloaiheista rojua seinillä?  :think:
En ole huomiota kiinnittänyt. Kauhean usein en tuolla käy. Karvakäsipizzeria Panda on paikan nimi.
Eipä ollu sitte sama. Oulun Romeota oisin ite veikannu. Suurimpaan lättyyn tulee muistaakseni 2,5kg taikina, jonka päälle täytteitä saa lätkiä niin monta ku keksii. Samaisesta luukusta saa myös muutaman kilon kebabeita ja muita överiannoksia. :]
puolen litran taikinasta tekee jo 5 uunipellillistä pizzaa, eikä taikinalla ole painoa kuin reilu kilo...
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


kaustinen

Quote from: örtzi on Tue 20.02.2007 13:10:40 (UTC+0200)

Tuollaista täälläpäin saa. Tuo lautanen on kotipizzan normaalipizzan kokoinen. Kyllä tuosta pieni nälkä lähtee.  ::hihsmoke
On siinä pizzalla kokoa.  :shock:
Muut menivät aidan yli, Muhammad Ali.


adeliina

#45
jees.... pizzaa..... pizza maistuupi kyllä aina.... arkena ja sunnuntaina.
täytteeksi:kinkkua ja ananasta ja kanaa.. aivan iihanaa.
ja heti tietenkin sellainen: metripizza...... 
:jepso:

EDIT: Liialliset hymiöt poistettu. -Susi
olen 39,v nainen kemistä. Harrastan: nettailua, musankuuntelua, ulkoilua kissanhoitoa sekä viherkasvienhoitoa. Lempivärini ovat:sininen, keltainen,lila. tykkään pukeutua rennosti,siis hyvin joustaviin vaatteisiin.
en viihdy "pikkumustissa". Luonteeltani olen: huumorintajuinen.
:)   :)

Arathon

Miksei meillä?! Mikseiii?!

Why God, why?!

Todella munakkaita pizzoja on kyllä  ::nsmoke
Tule hyvä kakku.

Janis Petke

Muutaman kerran on tullu haperorannasta haettua isoja pitsoja. Ei Kastori viitsis postittaa mulle kun nyt on niin pitkä matka? :think:
Häh?! Pitääkö tähän kirjoittaa jotain?

eegens


L D

Pizzaa by L D  :jepso:

Nyt pitäs nälkä lähteä  :psycho:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview