Mitä suljettujen verhojen takana tapahtuukaan...?

Started by nahkaparturi, Thu 25.11.2010 18:48:46 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

#30
Meillä on makkarin verhot aina kiinni.
Keittiön verhot on siihen asti auki kunnes alkaa olla pimeetä ulkona.
Ja olohuoneen ikkunassa ei ole ollenkaan verhoja. Niiden paikalla on kahden eri maan liput. Japanin hyökkäyslippu (BANZAI) <-- sama kuin niiden sotahuuto) ja Jamaican lippu. Keskellä on Intian Basaarista ostettu neliskulmainen ying & yang- "lampunvarjostin".. Pohjaväriltään vaalean keltainen (muistuttaa batiikkivärjäystä), mustat n. 10cm pitkät tupsut joka alakulmassa. Siisti varjostin   :good:

Mut jos meillä olis aina verhot makkaris auki niin ei siellä olis kyllä mitään nähtävääkään   :kahvi:

=Siru=

Mä ahdistun verhojen takana ja ehdottomasti luonnonvalo on parasta mitä tiedän.  Makkari valittiin niin ettei sinne häiritsevästi paista aamusta eikä illasta.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

jta

Verhot on melkein aina kiinni etenkin näin kun on pimeää. Mä en halua istua missään näyte ikkunassa. Kesälläkin verhot aina illasta aamuun kiinni.

spuge

Ei mulla mitään verhoja ole,nehän on kalliitakin.Uteliaille näytän kikkeliä  :psycho:

jta

Osa ei tuon jälkeen enää vilkaisekkaan ikkunasta sisälle ja osa saa välillä pyyhkiä ikkunasta huurua että näkeevät sisälle.


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Quote from: Lilli on Fri 26.11.2010 12:19:11 (UTC+0200)
Mä ahdistun verhojen takana ja ehdottomasti luonnonvalo on parasta mitä tiedän.  Makkari valittiin niin ettei sinne häiritsevästi paista aamusta eikä illasta.

Juu, luonnonvalo ja kynttilänvalo on parhainta mitä tiedän   ::lsmoke

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

GILlian


=Juku=



Hollannissa on tiukasti kristillinen alue, jossa olohuoneen ja keittiön verhoja
ei saa sulkea - naapurit voivat tarkastaa, ettei ole synnintekotapahtumaa!

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview