Suhteesi ruokaan

Started by Hanzuu, Tue 21.08.2007 17:39:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikäs passaa parhaiten sinun kohdalle?

Syön elääkseni
39 (46.4%)
Elän syödäkseni
32 (38.1%)
Rakastan hyvää ruokaa
72 (85.7%)
Ruoka on vain ruokaa
14 (16.7%)

Total Members Voted: 84

furioso


Namarit

Quote from: hanzuu on Tue 21.08.2007 18:25:39 (UTC+0300)
Quote from: Namarit on Tue 21.08.2007 18:20:10 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Tue 21.08.2007 18:16:14 (UTC+0300)
Quote from: Namarit on Tue 21.08.2007 17:55:55 (UTC+0300)
Quote from: Miranda on Tue 21.08.2007 17:55:09 (UTC+0300)
Syön elääkseni, mutta rakastan hyvää ruokaa (jos vaan joku muu viittii sen valmistaa)

On ihana kokata muille, rakastan sitä hommaa  ::lsmoke
Minäkin keittiöalalle valmistunut,mut tuskin tulen päivääkään niitä hommia tekemään.Kyllä sitä omaksi ja muiden iloksi näin kotosalla kokkailee ja leipoo,mut työksi en kuitenkaan  :sorry: Pitäis keksiä jotain muuta....

Oletko ravintolakokki vai suurtalouskokki? Etkö tykkää hommasta työnä ajateltuna? Onhan se rankkaa hommaa paskapalkalla suoraan sanoen. Mä oon aina viihtyny ruoanlaiton parissa, oon enemmän semmonen näprääjä ja tykkään tehdä hyvää safkaa ja saada sen visuaalisesti näyttämään hyvältä. Eli ravintolakokin vikaa taitaa olla.  Juu kotona on kiva touhuta keittiös ja pienelle porukalle laitella.  :jepso: Mulle lankeekin aina joulut juhannukset ym muiden juhlien kestinnät.
No silleen vaan hotelli-ja ravintola-alalta valmistunut,meillä oli sekä suurkeittiöö että ravintolapuolta...Naurettiin likkojen kans et kaljanlaskijoiksi valmistuttiin  :lach: Ei se työnä keittiönpuolella mulle oikein natsannut,enemmän tykkäsin salin puolella hääriä asiakaspalvelutehtävissä.

Jep, elikkä peruslinja. Juu onhan salinpuolellakin ihan kivaa, tykkään siitäkin. Tullu tehtyä molempia. Juu ja onhan se totta, että jos ei natsaa niin sitten alan vaihtoa. On tuota tullu itelläki tehtyä tätä ennen ihan muuta työtä. Mie nyt hain erikoistumisammattilinjalle jatkamaan noita kokkiopintoja, jos pääsis.

nyyyps

Suhteeni ruokaan on hankala. Joskus se kuvottaa, joskus ei mitään muuta tahtoiskaan ku syödä syödä. Niin kauan kuin pystyn itseäni kontrolloimaan, syön elääkseni. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

sirith

Hyvä ateria voi pelastaa muuten huonon päivän, eli kolmosvaihtoehdolla mennään

Sauva

Varmaan nuo kolme ekaa vaihtoehtoa vaihtelevasti, riippuen jopa kuukauden ajasta. :psycho:
Rakastan hyvää ruokaa pääosin.Ehkä hieman liikaakin.. :think:


tilpehööri

#25
1 ja 3 :jepso:
ja mullakin tosiaan yhteen aikaan kuukaudessa tuntuu että elän vain syödäkseni :psycho:


                                 Be safe at night, sleep with a nurse

nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

nyyyps

Söisin nyt mitä tahansa, jos olisi mitään syötävää. Jääkaapissa vain mehua ja margariinia, leipää ei ole, ja rahat on loppu.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Diver

Suhteeni ruokaan on viimeaikoina hiukan viilentynyt ja elämme platonista kautta :sorry:
Mutta ystävinä tulemme pysymään ikuisesti :friends:

Tänzzä

:]

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview