News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Suhteesi ruokaan

Started by Hanzuu, Tue 21.08.2007 17:39:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikäs passaa parhaiten sinun kohdalle?

Syön elääkseni
39 (46.4%)
Elän syödäkseni
32 (38.1%)
Rakastan hyvää ruokaa
72 (85.7%)
Ruoka on vain ruokaa
14 (16.7%)

Total Members Voted: 84

Dimmu Burger

Kyllä se paras massankasvatusliike sisältää haarukan tai lusikan :jees:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Memme


harnax09

Aika negatiivinen. Osaan keittää ruokaa, mutten valmistaa. Haluaisin osata tehdä kastikkeita, mutta se veis liikaa aikaa. Et ottakaa siitä.

Bobo

En este mundo paz no existen.

Paskis

Muuten ihan terve suhde ruokaan, paitsi aamiainen jää liian usein välistä. Ei vaan pysty syömään mitään aamulla, tuntuu kuin tunkis jotain styroksia väkisin suuhun.
Arkisin on oikeastaan ihan sama mitä tulee syötyä, mutta viikonloppuisin saattaa se sisäinen kulinaristi herätä ::smoke
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.


kenny

Mulle ei nykyään maistu pikaruuat oikein ollenkaan   :nopsu:

Ennemmin tekee itse   :drool:

Riesa

Itse teen ruoan joka päivä (just täl hetkel siel on lasagnet tuloillaan)...
Mut semmoinen, että aamupala ei uppoa, ja lounas on kaffea ja leipää... oikeastaa yks lämmin ateria päiväs ja se on se päivällii. Illal sit omppuja sun muita höpötyksiä
"Jo on ristuksen isoo rilli, sanoo lapualaaspoika ku näki ens kertaa mäkronaltsin"

Hatka

1 ja 3  :jepso:
Mullakaan ei uppoa aamulla mitään, kahvia vaan iso mukillinen. Tykkään kyllä kokata, mutta en semmosia ruokia joihin menee hirveesti aikaa. Tai no kyllä joskus tulee käytettyä aikaa ja vaivaa, mutta se on harvinaista. Sekin on sitten yleensä semmosta sapuskaa, että on nopea tehdä mutta menee uunissa/pannulla/kattilassa pitkään.  :jees:

[:]Kylkiluu[:]

Rakastan hyvää ruokaa  :jepso: Myöskään ruoan alkuperä ei ole mulle yhdentekevä. Suosin luomua ja ruokavalioni on kasvispainotteinen, punaista lihaa meillä syödään 1-2 kertaa viikossa ja mieluiten riistaa.

GILlian

Jos oon kunnossa kaikin puolin ja elämä ns.hymyilee, rakastan syömistä ja hyvää ruokaa ja elän syödäkseni.
Mutta jos jokin on huonosti, ruoka on se, josta tingin ensimmäisenä. Pahalla mielellä ei maistu ruokakaan.
Esim.jos olen kipeänä enkä maista mitään, en syö mitään. Lohtusyömistä en harrasta.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview