News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Kahvista kysely

Started by Hanzuu, Mon 03.09.2007 22:34:58 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koska opit juomaan kahvia

Pienenä tyttösenä/poikasena
51 (39.2%)
ala-asteella
22 (16.9%)
yläasteella
26 (20%)
vasta aikuisuuden kynnyksellä
11 (8.5%)
Vasta aikuisena
6 (4.6%)
En ole koskaan oppinut nauttimaan kahvista
14 (10.8%)

Total Members Voted: 104

Rudolf Käki

1980-2023
In Memoriam.

Jokse


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

adeliina

olen oppinut juomaan kahvia 4-vuotiaana. muistan, kuinka menimme isäni ja äitini kanssa sunnutaisin äijän ja mummon luo, niin
äijä=(pappa) sanoi mummolle:"keitäppäs hilde sitä kahvia, niin ryystä-pirkko saa ryystää vadilta taas." Nykyään menee paljon kahvia päivässä.
Nettailukahvit tulee keiteltyä aamulla, päivällä ja 2 kertaa vielä illalla. siis yhteensä 8 isoa mukillista juon kahvii/ päivä. :kahvi:
olen 39,v nainen kemistä. Harrastan: nettailua, musankuuntelua, ulkoilua kissanhoitoa sekä viherkasvienhoitoa. Lempivärini ovat:sininen, keltainen,lila. tykkään pukeutua rennosti,siis hyvin joustaviin vaatteisiin.
en viihdy "pikkumustissa". Luonteeltani olen: huumorintajuinen.
:)   :)

kenny

Quote from: adeliina on Sat 03.05.2008 14:59:58 (UTC+0300)
olen oppinut juomaan kahvia 4-vuotiaana. muistan, kuinka menimme isäni ja äitini kanssa sunnutaisin äijän ja mummon luo, niin
äijä=(pappa) sanoi mummolle:"keitäppäs hilde sitä kahvia, niin ryystä-pirkko saa ryystää vadilta taas." Nykyään menee paljon kahvia päivässä.
Nettailukahvit tulee keiteltyä aamulla, päivällä ja 2 kertaa vielä illalla. siis yhteensä 8 isoa mukillista juon kahvii/ päivä. :kahvi:

Pysyy mukavasti hereillä     :okahvi:


koppis

ensin kotona litran pannu, sitten naapuri kuppilassa iso mukillinen... töihin mukaan litran termos, töissä pari kolme kertaa  vielä huoltsikalla sämpylä kahvit :kahvi:


joo.. olen kofeiini riippuvainen :sorry: pahasti :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Pyöveli

#86
No joskus setsemän tai kahdeksan ikäisenä ensi kertaa tuota jumalaista juomaa maistoin, mutta vakituinen juominen alkoi suunnillen yhdentoista ikäisenä. Sikäli ihan mielenkiintoista, että joinakin päivinä kahvilla ei tunnu olevan mitään vaikutusta mihinkään ja sitten taas on päiviä jolloin kupillisen tai parin jälkeen olen kuin eri ihminen     :kahvi:

Olen jo yrittänyt vähän rajoittaakin kahvin juontia kun meni välillä jo aika paljon vähän yli sen juomisen kanssa. Oli miten oli, kahvista en voisi helpolla luopua, pienimuotoisen addiktion lisäksi se on useimmiten makunautinto, varsinkin tietyissa tilanteissa.
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

hmmm

Jos oikein muistan niin on sanottu että ekat kahvit laitettu tuttipulloon  :kahvi: :shock:
Introduce a little anarchy. Upset the established order, and everything becomes chaos


maija

Alta vuoden vanhana sain maistaa pikkulusikalla (äiti kertoi) ja koko ikäni oon juonu sitä. Ensin oli puolet maitoa, sit murkkuikäsenä aloin juoda mustaa kahvia, nyt laitan yleensä vähän maitoa (kermaa juhlissa.)  :kahvi:
Oma poika on varmaan parivuotiaasta juonut kahvia, kaakao ei kelpaa ollenkaan, teetä hän juo iltaisin kupillisen.
10-15 kuppia päiväss on normaali annos mulle. Yöunia se ei vie, mutta jos joutuu olemaan päivän ilman, niin pää tulee kipeeksi kofeiininpuutteen takia.  :kahvi:

jamppa.

En ole vieläkään oppinut nauttimaan kyseisestä tavarasta. Piristykseksi sitä juo. :okahvi:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview