News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

***Vesi on KAIKKI!

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 19:33:20 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TV:stä tuttu Arto.

-YLE tosiaan ilmoitti PERÄTI KOLMASTI PITKIN päivää YLE Radio:saan kuvanoton jälkeen menettäneensä hetkessä TV-lähettimensä. Ja kertasi mikä lähetin korvaa näitä TVO:n beettasoihtuionisaatioon nähdyin valokuvin räjähtäneitä lähetintehojaan muualta päin.

-Kuten Eurajoen mastojenkin räjähtelyjen tapauksessa niin lehdistö, kuin alan vaitiolovelvoitetut tietysti vannotettiin ydinalan tapaan vaikenemaan. Mitään UUTTA, ei tässä minulleKIN tutussa sisäministeriön/SUPO:n työpaikkauhkaukaaseissa toki ole!

-Sinällään tosiaan halon jääkiteet toimii kuin prismoittaja sateenkaaressa hajottaen koko värikirjoon valon symmetrisisiksi kariksi auringon molemmin puolin. OuuPSS! Tässä vaan plasmasavut on PELKÄSTÄÄN mastopalon sähkökenttien vankeina kiini ja vetäen perässään kuulua 50m plasmapalloaan. Ei siis HAJUAKAAN siihen suuntaan, josta valehtelette ydinrahoin. Tosiaan kuka HYVÄNSÄ näkee vain kahden värin. Ionisaatiohapen oliivin ja pinkin. Turun sanomat varmaan mielellään uniikkikuvastaan tarkemmin halutessa näyttää.)

-EDELLEEN minua enemmän kuin huvittaa miten ydinliskot vaikenee panikoiden mm. tuosta 50m kokoisesta alatuuleen etelään mastosta leiskuntaan lähteneestä KESKEISESTÄ PLASMAPALLOSTA! Ei oikein sovi peelojen sateenkaarikulkueisiin tajuan KYLLÄ minÄ! :good:) Onko silmissänne vikaa? Vai eikö TVO maksa TARPEEKSI valehdellaksenne kunnolla siitä? :think:

-Minua tietysti suunnattomasti HUVITTAA miten SUPO juoksuttaa parhaillaan Apachefoorumiin toinen toistaan paremmin valehteluunsa sopivaa tusinaydininsinööriään. :ras:

-Näissä ydinalan valehtelemisen kuvioisa on AINA samat perusvirheet. JOS kyseessä olisi joku halo se EI olisi:

A/Räjäyttänyt oikosulkien maston lähetintä. Koska totaalisen eri näköinen halo ei ole ionisoituma lainkaan!

B/T.S. eikä valokuvaajaa ei tietysti olisi kinnostunut tästä mastopalosta, jossei se olisi POIKKEUKSELLINEN. Ja YLE:n räjähtämisilmoitus teki siitä varsin selkeästi tapahtuneeksi kirjatun! YLE-teknisten arkistoissa tapahtumat on TOKI TARKOIN KIRJATTUNA!

C/Eurajoella sama on toistunut lukuisasti. Siitä on samaiset raportoinnit toki olemassa. Mielenkintoista, ettei Eurajoen tietämistäni lukuisista mastopaloräjäytyksistä ja mm. L.S. lehtiraporttia 50m pinkkiplasmapallosta 1978 kesästä täällä uskalleta puhua?

D/Erittäin, ERITTÄIN IKÄVÄKSI SUPO kokee tällaisten tapahtumien tasokkaan onnistuneet ennakkotiedotteeni varotuksineen, valokuvineen päivineen niin TVO:lta, kuin Turusta, saati minun tasokkaat kuva-arkistoinnit. JUURI SUPO-peelojen panikointi on kruunuina kaiken , niin. . .
BEETTASOIHTU DOKUMENTATIOINNIN TAKUUNA! :nykytaide: :nykytaide: :nykytaide:

Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

v8moottorisaha

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Sun 24.05.2009 00:11:08 (UTC+0300)
-Minua tietysti suunnattomasti HUVITTAA miten SUPO juoksuttaa parhaillaan Apachefoorumiin toinen toistaan paremmin valehteluunsa sopivaa tusinaydininsinööriään. :ras:

sinuna en nauraisi yhtään :drag: olemme suunnitelleet sinun pääsi menoksi toinen toistaan hurjempia asioita, ja niissä jää beettasoihdut ja ydinklingonit kakkoseks!

paavo

Suomeksi sanottuna voimalat säteilee vitusti ja siten räjäyttävät tv mastoja sekä muuta eteen tulevaa?

Luulis tulleen raatoja siihen malliin ettei supokaan pysty asiaa peittelemään.

IsoPahaJolppi

 :blink: "Se minkä mm. Eurajoella näin räjäyttävän mastojaoli tosiaan räikeän PINKKI! " =suora lainaus artopoin postaamasta vaahdosta.
Se mikä eurajoella siis oli jotain räjäyttänyt olikin siis väri.   :good:
Koita nyt perkele päättää mikä täällä räjäyttelee ja mitä, ja missä ja milloin.

"-Minua tietysti suunnattomasti HUVITTAA miten SUPO juoksuttaa parhaillaan Apachefoorumiin toinen toistaan paremmin valehteluunsa sopivaa tusinaydininsinööriään." = toinen suora lainaus artopoin postaamasta kikkeliskokkeliksesta.
:jippii: Me ollaan ydininsinöörejä, eikun kaikki vaan joukolla voimalaan töihin
Spoiler
Voi jouko parkaa, mahtaa olla kipeänä kun kaikki meidät kuskaa perille
[close]
http://www.tekniikkatalous.fi/teekkariksi/article262631.ece

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jem

supo on vieläpä osannut ennakoida arton saapumisen ja soluttautunut tänne jo vuosia etukäteen  :think:


Jarre

Voi elämä tota Artoa  :facepalm:

En muuten ole joukon kyydillä lähössä loviisaan, kiitos vuan tarjouksesta  :psycho:

Oppiikohan Arto milloinkaan artikuloimaan ja esittämään asiansa siten että kokonaisuus tekisi jotain järkeä  :think:

Noita sen juttuja olis paljon mukavampi lukea jos se seloittäisi juttunsa kansantajuisesti, lopettaisi jatkuvan supo-syyttelyn ja perusteliis asiansa esittämällä muutakli ku käsiteltyjä kuvia eri paikoista. Esimerkiksi julkaisuihin viittaaminen olisi sallittavaa, eikä aina siihen yhteen kirjaseen joka nykyään puuttuu kaikkialta  ::nsmoke

Toki muutama viittaus on ollut, mutta beetat ja soihdut ku kokonaan puuttuu, ja en oo ainakaan ite löytänyt yhtäkään tieteellistä julkaisua koko soihduista, epäilyttää koko hommaa erittäin paljon  :kahvi:
Carpe Natem

paavo

Laskepas Poslari asukit uudelleen ja tarkista samalla pääseekö joku koneelle :think:

The Änes

Missä mun rahat on perkele :aatu:
Jos mä kerran saan niin vitusti ydinrahoja niin miks silti oon persaukinen ja katson kymppiuutiseni 19" töllöstä ::osmoke
Vai onko ne ydinrahat niin salaisia että mä en niistä itekkään tiedä :foliopipo:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

paavo


nyyyps

Eikös niitä mastoja kannattais räjäytellä lähempänä niitä ydinvoimaloita, ku Turussa asti.
Ja eikös niitä mastoja huolleta välillä muutenkin, jolloin ne ovat pois päältä. Ja eikös niitä laitteistoja mene rikki jo muustakin syystä kuin ydinvoiman olemassaolosta.

Beettasoihtu on hajottanut autoni naftapumpun, siksi se temppuaa niin kuin temppuaa.
Tämä on ilmiselvä supon salajuoni, kun tuohon Perämeren rannalle ydinvoimaa kovasti rakennetaan. :think:

Ai niin, itehän tuon salajuonen suunnittelin! En muistanu, että siihen on koodattu voortien rikkoutuminen. Voi pasha, olis sittenki pitäny ottaa Tojota. :doh:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview