News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

*Bannipelto intiaanireservaatti!

Started by TV:stä tuttu Arto., Tue 12.05.2009 13:32:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Quote from: Kastori on Fri 14.04.2006 10:59:52 (UTC+0300)
                                                        ne ovat täällä

tiedän sen                                                                                                                                                                                                              kuulen ne


                                                                                                    oletko siellä?

                 rapinaa                         rapinaa


                                                                                                                               MINÄ VAHDIN!!

   sielussani on mursu                                                                             tok tok tok tok tok tok tok tok tok tok tok tok tok tok tok
                                                      KUULEN SEN
::lsmoke
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Atomisaattori

Mä olen Arton viestejä muokannut kaksi kertaa  :kahvi:
Vain ja ainoastaan siksi, että oli postannut saman tekstin pätkän kahteen ketjuun puolen tunnin sisään, parin päivän päästä teki saman tempun uudestaan, vaikkakin asiasta huomautin  ::smoke
Eihän Arton tartte yleisistä foorumeiden säännöistä välittää, asiahan on vakava.  :psp:


Jos tuo teko liittää mut ydinmiliisiklingoniSupoNsalegioonaan, missä mun korvaukset viipyy ??  :kerpele: :kerpele:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

The Änes

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Tue 12.05.2009 13:32:04 (UTC+0300)
-Haluan TV:stä tutun Arton bannin, koska saan ydinvoimaisältäni tällaisen esittämisestä 100e/kerta taskurahakoruptiota!

Tuolla hinnalla voin ehdotella niin monta kertaa päivässä, ettei haittaa vaikka unohtaisin töihinkin kaikelta banni-ehdottelulta mennä. :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Vaikea laittaa teeveestä tuttua artoa banniin, kun en ole sattunut näkemään artoa teeveessä, se ohjelma meni sivu suun. Lisäksi, ei kerta kuuluisaa tee. On minunki sukua ollu telkkarissa. Ja ite olen ollu Lapin Radiossa vaan ei se minusta varhaiskasvatuksen tunnetuinta nimeä tee.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: omglolnoob on Wed 13.05.2009 14:44:48 (UTC+0300)
Vaikea laittaa teeveestä tuttua artoa banniin, kun en ole sattunut näkemään artoa teeveessä, se ohjelma meni sivu suun. Lisäksi, ei kerta kuuluisaa tee. On minunki sukua ollu telkkarissa. Ja ite olen ollu Lapin Radiossa vaan ei se minusta varhaiskasvatuksen tunnetuinta nimeä tee.

Kademieltä kaihertaa toki tietoisuus siitä, että olen jo nyt USEASTI esiintynyt niin Suomen, kuin jopa Japanin TV:ssä.

Parhaillaan musta rullaa kanssa puolisen tusina nettivideofoorumeissa myös. Tämä on vasta tietysti pelkkää alkua!) :nykytaide:
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.


nyyyps

En minä ole kateellinen. Minulla ei ole vainoharhoja, elän onnellisessa parisuhteessa rakkaan ihmisen kanssa ja opettelen soittamaan kitaraa. Minulla ei ole hysteeristä huomiontarvetta, vaan olen onnellinen siitä, että aurinko vielä paistaa ja sen voin nähdä. :jepso:

Olen onnellinen siitä, että silloin tällöin saan jäätelöä. Olen onnellinen siitä, että ystäväni pääsi pitkälle ulkomaanmatkalle opintoja suorittamaan.

Kai minä sitten en ole suomalainen, kun en osaa olla kateellinen. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

kielibasa

Televisiossa esiintyminen on varmaan hienoa. Mä varmaan jäykistyisin kuoliaaksi jos moiseen tilanteeseen joutuisin. Ihmiset jotka esiintyvät televisiossa omaavat varmasti jotain yliluonnollisia hermonhallintakykyjä.  ::osmoke

Tieko

Quote from: omglolnoob on Wed 13.05.2009 18:45:20 (UTC+0300)
En minä ole kateellinen. Minulla ei ole vainoharhoja, elän onnellisessa parisuhteessa rakkaan ihmisen kanssa ja opettelen soittamaan kitaraa. Minulla ei ole hysteeristä huomiontarvetta, vaan olen onnellinen siitä, että aurinko vielä paistaa ja sen voin nähdä. :jepso:

Olen onnellinen siitä, että silloin tällöin saan jäätelöä. Olen onnellinen siitä, että ystäväni pääsi pitkälle ulkomaanmatkalle opintoja suorittamaan.

Kai minä sitten en ole suomalainen, kun en osaa olla kateellinen. :sorry:
nyt sitä kademieltä peliin  :kerpele: tai saat bannia  :psp:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Jarre

En ymmärrä miksi artolle pitäisi kateellinen olla..ei teeveessä esiintyminen oo juttu mitä mä sen kummemmin haluisin  ::nsmoke

Mä oon kanssa tyytyväinen ku mun kavereilla menee hyvin...hymyilen usein ihan sen takia ku muutki onnistuu, vaikka olen kyllä iteki tyytyväinen omaan elämääni... ::hihsmoke

Paitti nyt vituttaa ku tosi moni todella hyvä kaveri entisestä työpaikasta sai monoa yt:ssä  :sorry:
Carpe Natem

Lexa

En o yhtään kateellinen niille jokka on päässy telkkariin. Tiiän monia, se ohjelma oli semmonen missä semmonen nainen juonsi, ja alkutunnareissa oli sinisiä valoja :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview