News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

*PLINK.

Started by Arto vol.2, Thu 10.12.2009 22:24:27 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arto vol.2

PLINK.

Niin vinhasti tuntuu maailmalla etenevän nämä satojen km suuruiset alati tuhoisammiksi kiertyvät ydinvoimaloitten beettasoihtuionisaatioiden kertymistä räjähtelevät taivaankantemme räiskyntätiedot, etten tahdo perässä pysyä. Eli tässä jälleen uudelleenpäivättyä materiaalia. Osin vanhaa dokumentaatiota, mutta paljon utta myös. Tilannetiedotusten tempo alkaa olla sitä luokkaa, ettei päivitykset perässä pysy. Muta yksi on kristalisaatiossa. NSA/ESA/IAEA/SUPO alkaa olemaan totaalisen hukassa yrittäessään piilottaa 269km kokoisia ja 88km korkeuden PINKKI-taivaanpalon taustafaktoja! Kyseinen maailmanpallomme alkulämmittelynäyttö kun alkaa ylittää rapeimmankin ydinuskovaisen sietokyvyt JO. Ja jatkoja, oi ja VOI, jatkoja, niitä tulee koska itse ydinsaastasyydön ongelmia, katoamattomine ydinsäteilyenergioineen EI kyetä ratkomaan millään tasoillan.
      -------------

Pinkki II.

03.12.2009

YLE aamu-uutiset ilmoitti lakonisesti:"Eurajoen TV lähetinyksikkö rikki. Digia ilmoitti laitteistojensa rikkoutumisisten tapahtuneen 03.12 illalla kello 21.00." Siltapaa! Olen pitänyt päiväkirjaa, jotta tulee tarkoin  kirjattua historiaan miten ydinalan tri-ydin-Mengelet TVO/posiva/STUK:lla toteuttavat miljoonien ihmisten henkeä vaativat ydinsäteilyllään tieten tappamiskokeet. Aito Mengele joutuikin vastuuseen ihmiskokeistaan. Jää nähtäväksi miten tullaan suhtautumaan ydinrikollistemme tällaisiin ihmismiljoonakokeiluihin. Joka tapauksessa tässä on kyse IAEA:n hallinnoimana maailmanlaajuinen ja globaalisti valtioväkivaltakoneistojen suojaviittojen alla etenevä ennennäkemättömän tuhoisa, koko Maapallomme laajuinen säteilyllä tappamisen perinne. Muutama päivä on TVO:n yli lennelty järeillä lentokoneilla päivästä toiseen boori, barium, alumiinimyrkytysruiskutuksin. ESA ja EU olivat antaneet yleishälytyksen, miten Suomen seisovan pikkupakkasen ilmakehän inversiokerroksiin alkoi kasaantua beettasoihtuamisen synnyttämiä kohtalokkaan vaarallisia säteilyionisaatioarvoja. Näillä IAEA/NATO systeemien lennoilla on koetettu epätoivoisesti estää jo tutuksi tulleita mm. juuri noita Turun Kuusiston TV linkkiräjähdysten paloja ydinvoimaloiden syytämiä ionisaatiopilviräjähdyksiä. Olen jo jonkinaikaa odotellut miten luonto palkitsee tämän paniikisen ja jo ideanakin tuhoon tuomitun sotilaspelleilyn ratkaisun. Tuskin kukaan yllättyy kuullessaan, että vuodentakainen tammikuun 18 päivä surutta uusiutui, omalla vääjäämättömyydellään.

Prof. Gunther Reich on mitannut ydinvoimaloitten kyenneen nostamaan säteilypäästöillään ilmakehämme globaalitasolla 1000-100 000 kertaistuneisiin säteilyionisoitumisiin beettasoihtupäästöillään, krypton-85, neutronvoillaan, malenka-kuorimallien varastoitumillaan ja toki deuterium/ tritiumpäästöillään. Tämä Eurajoen jo useasti TVO:n säteilyionisaatiopäästöistä räjähtelevä YLE TV-masto sijaitsee n. kolmattakymmenettä km ydinvoimalasta. Suoraan Tampereelle menevissä perusvirtauksissa ja Tampereen korkeudella yli 100m merenpinnasta olevan TVO:n ydinvoimalamaston päästöjen tielä. Klassinen kuvio. Saksasta tulleessa materiaalissa STUK vedätti kansaa, että "vain" 5km ydinvoimalan ympärillä ionisoisi pahemmin. Tämä ei toki pidä lainkaan paikkansa, kuten näimme. Kylmä totuus on se, että esim. tammikuussa 17.2009 räjähtänyt Kuusiston YLE TV masto oli puolestaan yli 100km päässä! Myös lentokoneruiskutukset vaikka olivat kestäneet ennakoiden TVO:lla jo päiviä eivät mahtaneet tilanteen ryöstäytymiselle yhtään mitään! Myös etäisyyden turvailluusiot rapisivat kauniisti. Ydinterrorilla ydinvoimalasta ei ole turvaetäisyyksiä. Kuulustelin pari päivää sitten, miten Radio Novan väki hämmästeli kautta maamme räjähdysmäisesti lisääntynyttä "sähköallergisuutta". Toimittajia myöten olivat huomanneet miten sähkölaitteitten ympäillä sormenpäät nykyään kihelmöi tuskaa tuottaen. Silmiä kirvelee ja vetistelee pitkin Suomea niin totaalisti, jotta TV:ssä pian myydyin lääke on Wisine "kuivasilmäisyyslääkitykset". Tässä ei tietenkään ole muusta kyse kuin globaalin ilmakehämme kiihtyvä yli 10-kertaistuneesta säteilyionisaatiotasoista ydinvoimalapäästöistä. Aina kun menet sähkölaitteen ääreen saat logisesti sähköiskuja. Ja juuri lähimpänä oleviin sormenpäihin. Voi vapaasti kauhistella, kauanko ihmiskunta kestää pahenevaa ja peiteltyä tulevaa ydinkatastrofiaan. Kohti punasateitten kausia ja noin . . !
           ------------

10.12.2009 Huomenta,J

Mulla on tuo Tähdet ja avaruus lehti nyt. Se on tuollainen rengasmainen kuvio korkealla yläilmakehässä Turun edessä Itämeren yllä.

*NiinPÄ! Tuskin enää kohdallasi yllätyit, että osasin tuonkin ionisaatiorenkaan kytkeytymisen Forsmark/Turkuun näkemättä pilkulleen paikkaansa kartoittaa.) Se ON sitä intuitiota. Hemmettivie, että tatshi skulaa.

Kuvat on mustavalkoisia, ja sitten retusoitu versio värjätty liilalla.

*BULSEYE, defenlysti!

Monen sivun juttu. Yksi kuva on "yhdysvalloissa kuvatusta punaisesta keijusalamasta", joka on aivan punainen.

*HemmETTIVIE, osu ja upposi taas!

Aivan vatteja tuntuvat kirjoittajat olevan, sanovat että ilmiöt johtuvat ilmakehän yläkerroksiin kertyvistä sähkövarauksista. Ionosfäärin olemassaoloa ei mainita. Otan kopioita vaikka. Tuossa on tekstiä aika paljon.

*Niin siis kerääntyy ja kerääntyy, mutta MISTÄ?!. . Nokun sanoisivat tönkkösuolaisesti, että maailmankallon YDINVOIMALOISTAMME PURKAUTUVISTA BETTASOIHTUIONISAATIOISTA!!

PS. Pistän liitetiedostoa vertailtavaksi retushoimineni kuvakoosteineen Pohjolan kartalle, jotka tein talteen ENNEN kun edes oli hajuja siitä missä tarkemmin mennään koemielessä ja yhdistelemällä aiempia kytkeytymiskaavoja ilmiön taustoista. No en edelleen tätäkään kirjoittaessani ole nähnyt ainoaakaan värikuvaasi, mutta. . . No joo tänään sitten oli jo "disinfona"  mm. Iltalehdessä SUPO pannut tulemaan "realityä ydinvoimaloitten beettasoihtunäyttöjen vastapainoksi". Norjassa oli nähty sinipunainen ja ties miten mielenkintoisesti taivaalla spiraalissa räiskähtelevä "kuvavideoinnin teos".  Muuta TUO puolestaan ei ollut kuin Venäjän rakettikokeen epäonnistuminen! Mutta katos ihmisten mielien hämäämiseksi HETI surutta lehtiin vastapainoksi ionisaatioleiskuun! On ne ydinherrat paniikissa nykyään.

*Voimme vielä miettiä. Miksi Turussa oli valmiiksi taivaalle osoittamassa, juuri oikeaan korkeuteensa, oikeaan kohtaan suunnattu kamera sieppaamassa kerralla sekunnin murto-osissa sattuvaa ionisaatiopurkausta? Ai niin koska vuosi aiemmin mm. oli samaisen Turun päältä mitattu TVO:n valtaisia säteilyionisaatiopurkauksia, jotka räjäyttivät Kuusiston YLE TV maston. Myös päivän selvää, tiedeyhteisölle oli tullut kansainvälisiltä sateliittitarkkailun asemilta ESA:lta ja NASA:lta ennakoiva ilmoitus siitä, miten seudun säteilyioniosaatiotasot olivat kohonneet kohtalokkaisiin arvoihin. Ei seudulla olisi muusta syystä myöskään jo päiviä etukäteen lennellyt lukuisia beettasoihtuionisaatiota purkamaan komennettuja lentokonearmadoja. Kaikesta huomaamme niinikää, että maamme tiedeyhteisö tietää ydinvoiman lukuisista tuhovaikutuksista enemmän, kun poliisivoimat antaa julkaista. Kuvaavaa on, että jopa URSA lehtijulkaisuista oli pakotettu poistamaan esiinottamani beettasoihdun pinkkivärit valokuvista. On myös 100% varmaa, kaiken takana on kansainväliset tietokontrolien sotilasoffensiivit!
            ----------

Viikko 49-50

Viikko 49.2009 jää historiaan näköjään muustakin, kuin jatkuvasti kohonneiden ydinvoimaloitten beettasoihtujen ja neutronivoidensa epätoivoisista poistoyritysten lentokoneruiskutuksin. Eurajoen TV-mastonko räjähdys ilmaionisaatiokasvusta vai mikä lienee aktivoinut myös maailman taivaankannen ilmiöitä kuvanneet "virallisemmat" Ursan lehdistöt? Tähdet ja avaruus 07.12.2009 No:8:" Peräti 269km halkaisijaltaan oleva ionisaatiorengas räjähti palamaan 88km korkeudellaan. Ilmiö on niin historiallisen uusi ja ennenkokematon, että sen kuvasi Timo Kantola ja tutkija Antti Mäkelä ensimmäisen kerran maailmassa Itämeremme yltä." Kuvassa olevaa hapen ionisaatiosta kertovaa pinkki, jossei peräti magendainen perusväri ei valokuvaan asti oltu sensorien läpi päästetty. Koska ydinala on nykyään paljastuksistani enemmän kuin hysteerisen varovainen. Kiinnitti HETI huomiota miksi kuvan aidot pinkkivärit oli poistettu, vaikkei nykyään mustavalkokuvia julkaista käytännössä enää koskaan. Siksi kuvani on maailman ensi-ilta jossa MYÖS värit on kohdallaan. Vaikka Ursassa SUPO/NSA sensurointi mustavalkoisena ohitettiin. Tarkempia värejä kun ON myös julkaistu kuvissa, joita ei haluttu julkaista Suomessa.
http://kuvapilvi.fi/k/ifv.jpg


Aihe on selkeästi kansainvälisessä sensuroinnissa. On ydinalamme reaalille tuhoisaa, jos kansa alkaa tajuta millaisia megatuhoja ydinvoimalat JO NYT kykenee maapalloparallemme tekemään. Mutta kun pää alkaa olemaan auki näin ennennäkemättömiin megatuhoihin, niin maamme tiedepiiritkin alkavat hermoilla tulevia ydinaavikoituvan taivaankantemme kohtalokkaampia "punasadekausia" ja typpipalojen vääjäämättömiä lähestymisiä odotellessaan. Pelissä on toki koko elämä Maapallossamme, ei yhtään pienempi asia! Voi hämmästellä, miten jopa ydinhysteriassaan turta Ursa alkaa julkaista näin häkellyttävää tietoa jatkuvasti pahenevista taivaankantemme säteilytuhoutimisista. Vai eikö enää 269km kokoiset päämme päällä leiskuen säteilyionisaatiokasvuistaan tuhoutuvat tapahtumat mahdu ydinalan syytämiin ruskeisiin kirjekuoriinsa? No ainakaan maamme muita ydinvoideltuja ei tuollaiset tiedot hetkauta pätkän vertaa. 18 liittopomoa eilen 08.12 esitti, että tehdään vaan, tappavaa ydinvoimaa silmät väärällään. Yhtään piittaamatta, vaikka taivaat palaa päällämme. Neron Rooman palossa tekemät klassiset runonlausunnat lyyrallaan on tässä kesyä retoriikkaa. Maamme liitttopomoille on yhdentekevää, kun ydinalaltaan saa seuraavana päivänä pyytämänsä palkankorotukset ydinlobbauksistaan. Ehkä luonto ITSE alkaa olemaan täynnä tätä piittaamattomuutta, kun oirehtii jo historiallisissa mitoissa? Kuten jopa Ursa uskalsi artikkelissaan kerrata. Pistin tuon pilven malliksi Itämeren päälle. Jotta huomaisitte miten nähty historiallinen ionisaatiopilven palohorna hahmottuu sen aiheuttaneen ydintehtailun piiriin. Oli osin yllätys miten keskeisin elementti on 100 000-kertaa venäläisvoimaloita saaastuttavampi Ruoti 10kpl ydinvoimaloillaan. TVO kytkeytyy selkeästi tähän plasmarenkaaseen tuottoineen. Mutta esim. pienitehoisemman ionisaatiokyvyn Loviisan osuus jää epäselvemmäksi.
http://kuvapilvi.fi/k/ifC.jpg
1955 A. Einstein. Ydinvoimaloitten neutronipäästöt tappaa ensin mehiläiset ja sen perään käyttäjänsä!

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Kastori

tähän aikaan postailee.. eikös se pitäs jo olla lights out and lockdown.. :blink:

Jarre

Carpe Natem


Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

nyyyps

Quote from: Arto vol.2 on Thu 10.12.2009 22:24:27 (UTC+0200)
Monen sivun juttu. Yksi kuva on "yhdysvalloissa kuvatusta punaisesta keijusalamasta", joka on aivan punainen.
:dippidii:

Dippis! :mosh:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Jokaisella uskonnolla on kannattajansa (tai se ei ole {vielä} uskonto).
Mikä ero on sitten tieteellä ja uskonnolla:
- tiedemies sanoo kuulijalleen: minulla on olutpullo.
todista se! Tiedemies näyttää olutpullon.
- uskonnon saarnamies sanoo: minulla on olutpullo
todista se!
- perkele, jollet usko, joudut kadotukseen!

Minnehän minä katoan, kun nuo beettasoihdut on minusta alfatuikkuja  :ras:

Me first (rules of traffic)

paavo

Quote from: JukuJaLa on Thu 10.12.2009 23:36:00 (UTC+0200)
Minnehän minä katoan, kun nuo beettasoihdut on minusta alfatuikkuja  :ras:
Palaako ne sen yleisesti luvatut 4h?

juuso

Mä oon huomannut, että mulla on aina ummetusta noiden beettasoihtujen aikaan. Myös exä alkaa soitteleen niiden aikana ja mua alkaa oudosti kihelmöidä.
"Älkäämme surko sitä, mitä meillä ei ole. Surkaamme sitä, mitä meillä on."  - Alivaltiosihteeri

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview