News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Huonoja iskuyrityksiä

Started by kaustinen, Wed 27.12.2006 23:43:35 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dakota

Onks siinä sit miesten mielestä loukkaantumisen/suuttumisen aihetta, jos mies yrittää iskee? Mie olisin ainakii imarreltu, jos miut joku nainen yrttäis iskee.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

heepo

Quote from: dakota on Tue 10.08.2010 18:14:55 (UTC+0300)
Onks siinä sit miesten mielestä loukkaantumisen/suuttumisen aihetta, jos mies yrittää iskee? Mie olisin ainakii imarreltu, jos miut joku nainen yrttäis iskee.

Ei kai siinä loukkaantua voi.. ainakin jollekkin kelpaa :D:D mutta ei se ny niin imartelevaakaan oo kun näin ajattelee  :nopsu:

jem

Quote from: dakota on Tue 10.08.2010 18:14:55 (UTC+0300)
Onks siinä sit miesten mielestä loukkaantumisen/suuttumisen aihetta, jos mies yrittää iskee? Mie olisin ainakii imarreltu, jos miut joku nainen yrttäis iskee.
on ainakin sillon jos olkapäähän koputtaja luulee naiseks..  :psp:

Dakota

Quote from: jem on Tue 10.08.2010 18:45:21 (UTC+0300)
Quote from: dakota on Tue 10.08.2010 18:14:55 (UTC+0300)
Onks siinä sit miesten mielestä loukkaantumisen/suuttumisen aihetta, jos mies yrittää iskee? Mie olisin ainakii imarreltu, jos miut joku nainen yrttäis iskee.
on ainakin sillon jos olkapäähän koputtaja luulee naiseks..  :psp:
No se on sit jo eri asia.


Jarre

Mulla tuli kerran paikallisessa yökerhossa kusilaarilla äijä sanomaan että mulla on kivan näkösen munat  ::nsmoke
Carpe Natem

Nemesis

#56
^ No tossa on jo yritystä. ::hihsmoke

Hei! Mulla on yksi elävästä elämästä. Kaveri on ollut aina hieman huonokäytöksinen, luulee itse olevansa tosi kova ori. Yhteen aikaan marssi polleana taas kerran pokaamaan jotain leidiä:

- Lähtääks naimaan?
Päinvastoin kuin yleensä ("haista vittu ja suksi kuuseen") mimmi katsoi tyyppiä päästä varpaisiin arvostelevasti ja tuumasi
-Jep, oota haen takin!

Tosimieshän olis lähtenyt samantien mukaan, mutta tää jäätyi laakista ja vetäytyi hämillään takaisin omaan porukkaan. Toi tilanne on syöpynyt muistiin ja verkkokalvoille jokaisella meidän lössistä ja siitä muistutetaan edelleen jos tyypillä alkaa todellisuus vaihteeksi hämärtymään.
What do you mean, "I ain't kind"? - I'm just not your kind.

Dakota

Quote from: Nemesis on Tue 10.08.2010 19:34:11 (UTC+0300)
^ No tossa on jo yritystä. ::hihsmoke

Hei! Mulla on yksi elävästä elämästä. Kaveri on ollut aina hieman huonokäytöksinen, luulee itse olevansa tosi kova ori. Yhteen aikaan marssi polleana taas kerran pokaamaan jotain leidiä:

- Lähtääks naimaan?
Päinvastoin kuin yleensä ("haista vittu ja suksi kuuseen") mimmi katsoi tyyppiä päästä varpaisiin arvostelevasti ja tuumasi
-Jep, oota haen takin!

Tosimieshän olis lähtenyt samantien mukaan, mutta tää jäätyi laakista ja vetäytyi hämillään takaisin omaan porukkaan. Toi tilanne on syöpynyt muistiin ja verkkokalvoille jokaisella meidän lössistä ja siitä muistutetaan edelleen jos tyypillä alkaa todellisuus vaihteeksi hämärtymään.
:lach:

nyyyps

Loppusiivousta tehin, ja muuan pälli jäi virnuilemaan siihen, yritti jutustaaki. Mie tuumasin että lähe nakkarille, sieltä saat vielä pillun. Ei oikein sana menny perille, niin piti kovempaan ääneen tuumata että miehän sulle jo kerran kännissä annoin ja huonoksi kehuit. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Quote from: omglolnoob on Tue 10.08.2010 19:52:18 (UTC+0300)
Loppusiivousta tehin, ja muuan pälli jäi virnuilemaan siihen, yritti jutustaaki. Mie tuumasin että lähe nakkarille, sieltä saat vielä pillun. Ei oikein sana menny perille, niin piti kovempaan ääneen tuumata että miehän sulle jo kerran kännissä annoin ja huonoksi kehuit. ::hihsmoke
:lach:
ei koskaan piä huonoksi sanoa!
Kyllä se poika vielä oppii!

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview