Löysin miehensä profiilin alastonsuomesta

Started by Kiljutron, Sat 12.02.2011 08:04:03 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Mie tietysti sen ymmärrän, että jokanen tekkee omat sääntönsä suhteeseen, mutta ei semmonen vetele, jotta toinen tekkee ne säännöt oman mielensä mukkaan ja kyttää..simmosta miekään en kahtelis.

Örtzi

No, puhelimen soittomuistia tuo kävi läpi, viestit, jos menin esim. biljardia pelaamaan ja tikkaa heittämään, niin yllättäen akka AINA osui samaan paikkaan tai norkoili lähettyvillä. Sairas se oli.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


GILlian

Ei toisen kyttääminen voi koskaan täysin tervettä olla... :nope: siinä ei luota ihteensä eikä siihen toiseen pätkääkään.

Señorita iCola

Onneks kohta on vähintään jokaisen suomalaisen autossa gps-paikannin, tulee ne jalkapantaankin ajan myötä, sitten voidaan seurata ketä halutaan kun maksetaan valtiolle kuukausimaksu jolla saadaan kartta näkyviin omalle ruudulle :drool:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Mä voin taata, että jos tuo gps-paikannus autoon tulee, niin mun kotterossa se yllättäen on aina rikki.  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



paavo

#15
Se hoituu luonnostaan jos ranskalaiset pääsee tekemään niitä
Mun tasolaser on hyvä esimerkki siitä ::smokepro

No voi kele, väärä hymiö :facepalm:

Örtzi

Jollei muuten hajoa, niin 12 voltin laitteessa kun hetken käyttää verkkovirtaa..  ::hihsmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


NaiNeN

Mulla exä oli sairaalloisen mustasukkainen yhen kaverini suhteen. Aina jos kävin kylillä kuulusteli että näkykö sitä ja mistä ajoin sun muuta  ::smoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

piirunverran

#18
meinasin käyä tuol mut sehä vaatii rekkautumisen.
Olokoo.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview