News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Lihaton Lokakuu

Started by Betonishamaani, Wed 02.10.2013 14:08:31 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Soija ei ole lihan korvike vaan hernekasvi, joka sattuu sisältämään paljon proteiinia. Sitä voi sekasyöjäkin käyttää osana ruokavaliotaan kuten mitä tahansa syötävää kasvia.

Mua henkilökohtaisesti kummastuttaa vihamielinen asenne kasvissyöntiä kohtaan, pysyvää tai kampanjamuotoista. Piikit pystyssä ja kädet puuskassa vastustetaan ja vaikutetaan kuin pelkäävän, että se Rakas Liha viedään kansalta ja tällaiset Lihattomat Lokakuut ovat salaliitto lihaa syöviä tosimiehiä vastaan. Mitäs jos tämän tarkoituksena on kannustaa kansaa kokeilemaan monipuolisemmin kasvisruokia ja muistuttaa runsaaseen lihansyöntiin liittyvistä kysymyksistä?  :umn: Jumalauta, ei tässä mihinkään perusoikeuksiin olla kajoamassa. Liikuntaankin kannustetaan erilaisin kampanjoin, koska se on terveellistä kaikille, mutta kukin saa edelleen halutessaan maata perse homeessa sohvalla.

Susey

Olet VÄÄRÄSSÄ, syö LIHAA saatanan ITUHIPPI :kerpele:

The Änes

Quote from: paavo on Sun 20.10.2013 20:05:23 (UTC+0300)
Joo en minäkään mene Hämeenlinnaan estämään kokkausta ::hihsmoke

Ihmettelen vaan näitä kaikenlaisia kohkauksia.
Enemmän sitä vannoutuneet lihansyöjät tässäkin triidissä näyttävät kohkaavan omia ruokailutottumuksiaan :psp:
En minäkään kenellekkään tuputa mitään soijarouhetta, kommentoin vaan tuossa iksulle vinkkejä kun huomasin että on testaillut :jepso:

On mulla tuolla nytkin kaapissa puoli pussillista tummaa soijarouhetta, en ole sitä varmaan puoleen vuoteen mihinkään muuhun käyttäny kun sattunnaisesti jonkun jogurtin seassa. Ei ole tehny mieli. Eikä oikeastaan ole jaksanutkaan, koska sen valmistaminen on työläämpää kun esim broilerin tai jauhelihan :psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

On kasvisvouhottajiakin, on vaikka mitä vouhottajia, mutta lihansyöjävouhottajia taitaa olla eniten. Niitäki vouhottajia riittää, joiden mielestä maitotuotteet on ihmiselle turhia, eikä niitä tarttis. Ravitsevaa tavaraa ja monipuolistahan se ruuanlaitossa on, kaikki ei vain perusta. Ei siitäkään tarttis vouhottaa.

Minulla on vahvasti aatteellinen ja sukuelimieni terveyttä ja viriiliyttäni korostava mielipide siitä, miksi en soijaa enempiä käytä. Se tekee minusta aatteellisen hipin, kummallisen perseläven ja voodoon uhrin. Mitään tekoa ei ole sillä, että minun mielestä soija ei maistu niin hyvälle.

Eihän appelsiinikaan ole perinteistä pohjoiseurooppalaista ruokakulttuuria jo 1400-luvulta, vaan sen syömistä pidetään kuitenkin ihan luontevana. Miksei soijankin?
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

The Änes

Minä syön sitä mitä tekee mieli ja mitä sattuu olemaan :jepso:

Mua on välillä katottu kieroon kun olen ravintolassa tilannut jonkun kala-annoksen kun se mun mielestä on mielenkiintoisempi ja maukkaampi kun joku perus pihvi. :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


nyyyps

ida syö reissuilla kalaa lähinnä siksi, että kotona se ei voi syödä sitä tappamatta minua. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Onhan siinä nyt aihetta katella kieroon, jos kymmenpäisessä miesporukassa joku rikkoo kaavan ja tilaa kalaa, puhumattakaan niin perverssistä vaihtoehdosta, että valitsisi jonkin avokadopastan, tomaatti-vuohenjuustokeiton tms. akkojen ruoan :aatu: Mies tilaa härän sisäfilepihvin ja osoittaa kulinaristisuutensa kertomalla tilauksen yhteydessä, tuleeko sen lihapalan olla medium + vai -.

Jarre

#127
Kyllä mä soijasta tykkään, mut jotenkin laiskuutta jääny enempi kokeilematta....perinteiseen makaroonilaatikkoon saa ihan samaa makua kun korvaa sen jauhiksen soijalla tai kanalla, tosin kanasta tykkään enempi näistä  :think:
Carpe Natem

Kastori

Quote from: Kastori on Tue 15.10.2013 09:51:23 (UTC+0300)
tässä kuussa on syöty lohta, tonnikalaa, kanaa, sikaa, nautaa, poroa, hirveä ja hevosta.. ja varmaan muitakin eläimiä salalisäainemuodossa..  :drool:
listaan lisäksi ankka..  :drool:

The Änes

Voiskin muuten hakea hepoisenlihaa tässä taas joku päivä :drool:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview