Mitenkähän Ukraina?

Started by =Juku=, Fri 28.02.2014 16:44:49 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Kun ne ryssät uskoisi ettei sinne kukaan täyspäinen halua.
Ei sinne ole jenkit tunkemassa tai muutkaan..katselisivat vaan sinne rättipäiden suuntaan.

[:]Kylkiluu[:]

Tottakai Venäjän intressien mukaista on pysyä liittoutumattomana. Olisiko se jo aika lopettaa rähmällään olo ja käyttäytyä kuten itsenäinen valtio, joka päättää itse omista asioistaan ja liittoutuu jos katsoo sen aiheelliseksi tai jättää liittoutumatta?

maija

Realiteettien tajuaminen ei ole rähmällään oloa.  :kahvi: Tai jos on, niin ollaan sitten rähmällään.




paavo

Joo, lienee aika varma tungos itärajalla jos ilmenisi vaikkapa naton tukikohdan perustaminen lappeen rantaan. ::nsmoke
Itse en ymmärrä miten tuo itämeren osa näiltä osin kiinnostaisi kovin paljon, saman tein ottaa kaikki haltuun
ja pääsee norjan rannikolta hallitsemaan kunnolla merinäkymiä.

[:]Kylkiluu[:]

En kyllä pidä sellaista konttaamista ja mielistelyä kovin hyvänä asiana pitemmän päälle. Ei tällaiseen päätöksentekoon saisi naapurimaan mielipide vaikuttaa. Täydellinen puolueettomuus ei taida sekään olla vaihtoehto ja sopimuksia Naton kanssa on jo solmittu. Se ei suomalaisten poliitikkojen mukaan ole askel lähemmäs natoa mutta itänaapurihan sen on jo tulkinnut sellaiseksi.


paavo

Koko aika sodan jälkeen on kontattu, ei se muuksi muutu.
Vähän sama kuin avioliitossa, parempi tossun alla kuin taivasalla.

Ei nyt ihan noinkaan mutta on tämä melkoista tasapainoilua

[:]Kylkiluu[:]

Kaverit kannattaisi valita rauhan aikana, kun vaihtoehtoja on. Tiukemmassa tilanteessa vaihtoehtoja on paljon vähemmän.

Oli se sitten pohjoismainen puolustusyhteistyö tai Nato, tyystin yksin ei kannattaisi jättäytyä ja tuudittautua siihen, ettei Venäjä uhkaa, jos ollaan kiltisti.

paavo

Politiikka ei kiinnosta sinällään minua yhtään.
Nyt vanhemmiten olen hieman alkanut seuraamaan kaikenlaisia tilanteita.

Ryssää vihaan niin paljon ettei sanat riitä, mutta kukaan ei meitä pelasta nykymaailmassa tai vaikka oltaisiin natossa. Siellä on hirmuinen määrä populaa ja arsenaalia jos tarvis on.

Ihan turhaa hehkutella talvisotamuistoilla, ei päde enää.
Niiden paskiaisten ajatuksenkulkua ei voi käsitellä perinteisin länsimaisin metodein, se on aivan eri maailma.

=Juku=

Luin tänään, että niin kauan kuin on valtioita ja JOHTAJIA, on sodan uhka olemassa. Koskaan kansa ei pyydä: antakaa meille sota!

Me first (rules of traffic)

[:]Kylkiluu[:]

Eihän se Nato mikään pomminvarma turvatakuu ole. Ei ole tässä nykyisessä linjassa pidättäytyminenkään. Se kuitenkin lienee selvää, ettei Venäjä juuri kunnioita naapurimaidensa suvereniteettia. Natoa se on ainakin toistaiseksi kavahtanut.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview