Postaa silloin kun tuntuu siltä että Peter on hyvä jätkä

Started by Sir Sika, Thu 10.08.2006 08:51:10 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Quote from: omglolnoob on Sat 09.08.2008 23:50:46 (UTC+0300)
Quote from: peter on Sat 09.08.2008 23:00:42 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 09.08.2008 22:52:56 (UTC+0300)
Quote from: peter on Sat 09.08.2008 22:50:50 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 09.08.2008 22:49:37 (UTC+0300)
Quote from: peter on Sat 09.08.2008 22:48:20 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 09.08.2008 22:47:20 (UTC+0300)
Se muisti :huraa:
Nuubi  :moi:
Petrus! :moi:
Tuuhan käymään aina kun tuntuu  :moi:
Mitä minä tyhjille seinille huutelemaan. Pysyn siellä, missä kuunnellaan. :sorry:
Kyllä täällä kuunnellaan. Omasta asenteesta se monesti on kiinni.  ::smoke
No ne on ne kouralliset ihmiset, jotka saattaa huomioida jotain. Ja ku mitään en uskalla sanoa ilman että tulee sota, muut kyllä saa olla ku pilven reunalla. En taida olla takasin tulossa, minut on niin hyvin saatu ringin ulkopuolelle.
Nooppi tuu takasii, mie tykkeen siusta  :drool: Sotaahan täällä saa aikaan jokainen ei siitä kannata välittää  :nopsu:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Ziperia


Doraemon

Minulla on yllätys etutaskussa ;)

maija




nyyyps

Kylhä mie vielä olemassa olen.
Tahtoo vain täällä Nuuskakairassa ollessa olla jatkuvasti paha olo, maha oireilee vihaa tätä paikkakuntaa kohtaan. Oksennan ulos täysin namiruokiaki.
Vaan parempaan olen menossa, ehkä jo lokakuussa pääsee muuttamaan täältä vähän väljempiin ja huumorintajusempiin piireihin. Kouluihin eivät päästäneet, töihin eivät päästä. Lääkkeitä vain vaihtelevat koko ajan ja hoito on tyyliin mitäs kuuluu, no eipä mittään, no koita pärjäillä.
Olen alkanu pelkäämään yksin kotona olemista.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Pokerface

Quote from: omglolnoob on Fri 15.08.2008 00:47:09 (UTC+0300)
Kylhä mie vielä olemassa olen.
Tahtoo vain täällä Nuuskakairassa ollessa olla jatkuvasti paha olo, maha oireilee vihaa tätä paikkakuntaa kohtaan. Oksennan ulos täysin namiruokiaki.
Vaan parempaan olen menossa, ehkä jo lokakuussa pääsee muuttamaan täältä vähän väljempiin ja huumorintajusempiin piireihin. Kouluihin eivät päästäneet, töihin eivät päästä. Lääkkeitä vain vaihtelevat koko ajan ja hoito on tyyliin mitäs kuuluu, no eipä mittään, no koita pärjäillä.
Olen alkanu pelkäämään yksin kotona olemista.
voimia vaan täältä päin :friends:

nyyyps

Quote from: fuckface on Fri 15.08.2008 00:49:36 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 15.08.2008 00:47:09 (UTC+0300)
Kylhä mie vielä olemassa olen.
Tahtoo vain täällä Nuuskakairassa ollessa olla jatkuvasti paha olo, maha oireilee vihaa tätä paikkakuntaa kohtaan. Oksennan ulos täysin namiruokiaki.
Vaan parempaan olen menossa, ehkä jo lokakuussa pääsee muuttamaan täältä vähän väljempiin ja huumorintajusempiin piireihin. Kouluihin eivät päästäneet, töihin eivät päästä. Lääkkeitä vain vaihtelevat koko ajan ja hoito on tyyliin mitäs kuuluu, no eipä mittään, no koita pärjäillä.
Olen alkanu pelkäämään yksin kotona olemista.
voimia vaan täältä päin :friends:
Niitä tarvitaan, välillä tuntuu, että omat on aivan loppu.  :drunk:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

pinks

Noobi  :friends:
Täältä kans voimia ja jaksamista!! Toivottavasti pääset sitten muuttamaan  :jepso:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview