News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

K31täs olette?

Started by nenaontelo, Thu 31.08.2006 15:21:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

Tohtori

Amattinani on olla kusipää 9 tuntia päivässä
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Diver

Quote from: Kastori on Thu 31.08.2006 23:04:55 (UTC+0300)
mä olen pikku tiku, mä olen pikku taku on työnämme ja huvinamme terhojen vain haku..

vittu mäen muista sanoja..   :angry:

:lach:  :lach:

Masa

Tohtorilla on raskas ammatti. Varsinkin, kun kyseessä on noinkin hyväsydäminen mies   ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

ranta-jorma

Quote from: Diver on Fri 01.09.2006 08:01:02 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Thu 31.08.2006 23:04:55 (UTC+0300)
mä olen pikku tiku, mä olen pikku taku on työnämme ja huvinamme terhojen vain haku..

vittu mäen muista sanoja..   :angry:

:lach:  :lach:

Kastori on taas ollut vauhdissa... :lach:
Hopeinen kuu luo merelle siltaa.....

Sir Sika

Quote from: Masa on Fri 01.09.2006 08:02:23 (UTC+0300)
Tohtorilla on raskas ammatti. Varsinkin, kun kyseessä on noinkin hyväsydäminen mies   ::hihsmoke

Yks äijä kerran aikanaan kun tuli autetun lähdon aika ravitsemusliikkeen tiloista hoki koko poiston ajan että "vittu ootko sä aina tollanen kusipää" tätä kesti noin viisi minuuttia, jonka jälkeen heitin kaverin ulos ovesta ja totesin että "kyllä mä olen aina tällänen kusipää"
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.


Betonishamaani

Quote from: Puistokemiantohtori on Fri 01.09.2006 08:09:45 (UTC+0300)
Quote from: Masa on Fri 01.09.2006 08:02:23 (UTC+0300)
Tohtorilla on raskas ammatti. Varsinkin, kun kyseessä on noinkin hyväsydäminen mies   ::hihsmoke

Yks äijä kerran aikanaan kun tuli autetun lähdon aika ravitsemusliikkeen tiloista hoki koko poiston ajan että "vittu ootko sä aina tollanen kusipää" tätä kesti noin viisi minuuttia, jonka jälkeen heitin kaverin ulos ovesta ja totesin että "kyllä mä olen aina tällänen kusipää"

Minä aikanaan kävin yhden pienessä sievässä olevan herrasmiehen pelastamassa varmalta hukkumiselta. Sain raahattua rantaan ja tokenemaan lupasi kiitokseksi hakea haulikon ja ampua.. ::hihsmoke Hyviä hommia... ::smoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Lexa

Quote from: Tuomari on Fri 01.09.2006 09:08:22 (UTC+0300)
Quote from: Puistokemiantohtori on Fri 01.09.2006 08:09:45 (UTC+0300)
Quote from: Masa on Fri 01.09.2006 08:02:23 (UTC+0300)
Tohtorilla on raskas ammatti. Varsinkin, kun kyseessä on noinkin hyväsydäminen mies   ::hihsmoke

Yks äijä kerran aikanaan kun tuli autetun lähdon aika ravitsemusliikkeen tiloista hoki koko poiston ajan että "vittu ootko sä aina tollanen kusipää" tätä kesti noin viisi minuuttia, jonka jälkeen heitin kaverin ulos ovesta ja totesin että "kyllä mä olen aina tällänen kusipää"

Minä aikanaan kävin yhden pienessä sievässä olevan herrasmiehen pelastamassa varmalta hukkumiselta. Sain raahattua rantaan ja tokenemaan lupasi kiitokseksi hakea haulikon ja ampua.. ::hihsmoke Hyviä hommia... ::smoke

Kyllä.  ::hihsmoke Näinhän se valitettavasti kulkee.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nenaontelo

Oon törky möykky jota vaan syrjitään täällä :parku:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



nenaontelo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview