Ninja

Started by tutkimus, Fri 03.08.2007 18:49:01 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Löylyttäjä

Meitä on moneen junaan. Itsellä kustomit ja chopperit ovat viimeinen vaihtoehto moottoripyöräksi.

nyyyps

No jos mie ihan vapaasti saisin valita, niin monttupyörähän se mulla olis, enkä pahemmin tietä pitkin ajelis. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

tutkimus

Quote from: Neponen on Fri 07.09.2007 06:47:01 (UTC+0300)
1.3 litranen Hayabusa on parempi  :mosh:

Parempi missä mielessä? No, onhan se jos tykkää matkapyörien ulkonäöstä. Parempi se tuo ei ainakaan radalla ole. Minä olen muuten aina ollut henkeen ja vereen custom mies. Minusta custom-pyörät näyttävät hyvältä mutta senjälkeen kun ensimmäistä kertaa koitti kyykkyä niin ah, voi sitä vauhdin hurmaa! En vaihtaisi pois koskaan. Mielikuvilla on mukava pelleillä siihen saakka kunnes ne murtuu. Jokainen valitsee itse sen fillarin mikä parhaimmalta itselleen tuntuu mutta kannattaa aina koeajaa myös muita ja muunmallisia pyöriä. Sitä ei koskaan tiedä kuinka se asiaa valaiseekaan. :)
Semper Fidelis

dogistyle1978

ni ei kai sitä paikal tarvi huippui ottaa mittarist ottaa ennemmin ajaen :nykytaide: :wompo:

PajakkiVasseli.com

Quote from: dogistyle1978 on Thu 13.03.2008 23:25:42 (UTC+0200)
ni ei kai sitä paikal tarvi huippui ottaa mittarist ottaa ennemmin ajaen :nykytaide: :wompo:
Oikeinkirjoituksen eliittiä  :jees:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


koppis

Jos jonkun saisin valita ja jos olis kortti niin ottaisin hondan homosohvan :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Rudolf Käki

Pappatunturi on melkein ainut kaksipyöräinen missä on oikeasti tyyliä  :nykytaide:
1980-2023
In Memoriam.

Jokse


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview