Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

jta

Tuota mäkin alan pelkään kun meinaa alkaa usb paikatkin kiukutteleen. Pahaan saumaan vaan menossa kun ei olis vara alkaa konetta uusiin. Tästä vanhasta koneesta aika huono saaha mitään osia enää passaamaan uuteen. Vähintään menis emon vaihdon takia prossu ja muistit uusiksi. Taitaa olla jo aika heikolla saannilla nämä lga775 kantaset emot.

Löylyttäjä

Suoritin pölynpoisto operaation tälle kannettavalla. Muuten on Toshiballa tehty hyvin purettava ja huollettava kannettava mutta tuulettimeen ja jäähdytyselementteihin pääsemiseksi on emolevykin irroitettava ::smoke

Puolen sentin paksuinen pölykerros löytyi tuulettimen ja jäähdytinripojen välistä, kumma kun meinasi käydä kuumana :psp:
Kaikki toimiikin vielä, alussa aiheutti kyllä sydämentykytyksiä kun Ubuntu boottasi suoraan päätteeseen :psycho:

nyyyps

Minulla on vuoden vanha aceri, hyvänä olen pitäny, ja kuten asiaan kuuluu, acerin paska alkaa vikoa liikoja lämpöjä. ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Quote from: nyyyps on Thu 18.07.2013 13:09:38 (UTC+0300)
Minulla on vuoden vanha aceri, hyvänä olen pitäny, ja kuten asiaan kuuluu, acerin paska alkaa vikoa liikoja lämpöjä. ::lsmoke
Pölyimurilla ilmanpoistoaukosta saa pikkuisen helpotusta

Me first (rules of traffic)

Ledskukkuu

Quote from: Juku on Thu 18.07.2013 23:41:35 (UTC+0300)
Quote from: nyyyps on Thu 18.07.2013 13:09:38 (UTC+0300)
Minulla on vuoden vanha aceri, hyvänä olen pitäny, ja kuten asiaan kuuluu, acerin paska alkaa vikoa liikoja lämpöjä. ::lsmoke
Pölyimurilla ilmanpoistoaukosta saa pikkuisen helpotusta

Jo on  sitkas pieru jos pitää imasta ulos.
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview