Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jarre

SSD levyn pistin tilaukseen, ihan vaan käyttislevyksi meinaan. nopautuu tää looraaminen  :psp:

Verkkiksen tuotenro 4513
Carpe Natem

Baz

- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!



Jarre

En mä oikeesti tiedä että kuinka paljon nopeuttaa toimintaa...käsitys on että tieto on enempi turvassa tuolla   :think:
Kuhan tulee ni on urakka että saapi käyttiksen siirrettyä tuolle  :jees:
Carpe Natem


jta

Jos ssd levy nopeuttaa vanhaa xp konetta paljon niin varmasti nopeuttaa reilusti uudempaa konetta. Asennukset nopeutu huomattavasti kuten käynnistyksetkin kun ei levyn hitaus ole tulppana. Ei ole vieläkään hidastumisen merkkejä tullut niinkuin normaalilla kovolla.

Eipä muuten ole enää kovin hintava tuokaan levy. Pitäis laittaa jo harintaan tuollanen kun tuo media kone huutais käyttikselle tuota ssd levyä kun on pirun hidas tuo nykyinen levy. Vaikka puolet nopeampi kone speksien puolesta ja win 7 alla niin toimii hitaammin kuin tää mun vanha kone.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Kiljutron

SSD nopeuttaa konetta ihan reilusti. Minulla windows käynnistyy ihan sekunneissa.

Mielestäni pelitkin lataa tosi nopeesti, vaikka peli on tallennettu tavalliselle kovalevylle ja pelkkä windows on ssd:lla.  :bounce:

Saattaahan pelien lataus johtua myös jostain muusta. Tietokone on kohtuullisen uusi.


Susey

Edelleen haaveissa ois se 2.8" SSD tuohon Bookletiin, maksaa vaan ihavvitusti :jees:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview