Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Tuota nuin.
Vaikka mie vähän omalaatunen olen, niin mie en ole vammanen vajakki. Aallonpituuksia, aallonpituusalueita ja muuta kyllä päivittäin tulee mielessään pyöriteltyä, nykysin tosin vain spektroskopian osalta. Ne on luettu. Samaten kerrannaisyksiköt on itse itsensä selvittäviä.

Vaan kun nuita asioita ei joka päivä pyörittele, ei yksityiskohtia muista. Aivan kuin olisi viisi vuotta virkkaamatta, ohje sanoo 5 ks, ja tekee viisi ketjusilmukkaa. Saati piilosilmukkaa. Ihmettelee kumman näköistä lopputulosta ja muistaa että pentele sehän oli kiinteä silmukka. :serlokki:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoP

Nanosta teraan nuo etuliitteen muistan, mutta sitten sen alueen ulkopuolella tulee niin harvoin törmättyä niihin että eivät jää mieleen. Sinänsä jotain tähtitiedettä tai hiukkasfysiikkaa lukiessa noita ääripäitä vilahtelee, mutta en yleensä kovin numeropitoista tekstiä noistakaan aiheista lue.
Make tea not love

paavo


KH

Eilen tuli sitte uus näyttö, ei yhtää huonolta vaikuta. :jees: Vanhassa toosassa varmaa emo hajoomassa, kerta äänetki sekoilee; sano ope koulussa. :jees: Roskiin :jees:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.



=Juku=

Quote from: paavo on Wed 21.05.2014 06:10:36 (UTC+0300)
Kirvesmiehen kolmio riittää :drag:
Se on oikeastaan helppo ja käytännön läheinen. Joskus hämmästytin "oppineen porukan" kun tehtiin rajoja lentopallokentälle ja piti saada suora kulma

Me first (rules of traffic)

KH

Quote from: IsoP on Wed 21.05.2014 11:23:15 (UTC+0300)
Millanen näyttö  :bounce:

Dell U2414H  :jees: On rahan arvonen kapistus ehottomasti :pokeri:

E: eikä oo enää ongelmia resojen/värien kanssa Nvidian näyttiksillä ja DP:llä yhistettäessä. :jees: Jotaki tommosta ongelmaa oli ollu joillai, mut bugit fiksattu nykysii malleihin (ongelma oli että näyttö tunnistettiin HD TV:nä eikä monitorina; tää tunnisti heti monitoriksi mulla)
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

IsoP

Quote from: KooHoo on Wed 21.05.2014 18:42:20 (UTC+0300)
Quote from: IsoP on Wed 21.05.2014 11:23:15 (UTC+0300)
Millanen näyttö  :bounce:

Dell U2414H  :jees: On rahan arvonen kapistus ehottomasti :pokeri:

E: eikä oo enää ongelmia resojen/värien kanssa Nvidian näyttiksillä ja DP:llä yhistettäessä. :jees: Jotaki tommosta ongelmaa oli ollu joillai, mut bugit fiksattu nykysii malleihin (ongelma oli että näyttö tunnistettiin HD TV:nä eikä monitorina; tää tunnisti heti monitoriksi mulla)

Sen mitä itsekkin olen seurannut niin Dellin näytöissä tuntuu olevan ominaisuudet kohdallaan ja varsinkin kun huomioi sen että eivät mitään tähtitieteellisen kalliita ole  :jepso:
Make tea not love

KH

Quote from: IsoP on Sun 25.05.2014 11:43:47 (UTC+0300)
Quote from: KooHoo on Wed 21.05.2014 18:42:20 (UTC+0300)
Quote from: IsoP on Wed 21.05.2014 11:23:15 (UTC+0300)
Millanen näyttö  :bounce:

Dell U2414H  :jees: On rahan arvonen kapistus ehottomasti :pokeri:

E: eikä oo enää ongelmia resojen/värien kanssa Nvidian näyttiksillä ja DP:llä yhistettäessä. :jees: Jotaki tommosta ongelmaa oli ollu joillai, mut bugit fiksattu nykysii malleihin (ongelma oli että näyttö tunnistettiin HD TV:nä eikä monitorina; tää tunnisti heti monitoriksi mulla)

Sen mitä itsekkin olen seurannut niin Dellin näytöissä tuntuu olevan ominaisuudet kohdallaan ja varsinkin kun huomioi sen että eivät mitään tähtitieteellisen kalliita ole  :jepso:

Näimpä itekki kattelin, kaveri suositteli tosta vähän erimallia mutta melkeen samalla näyttöpaneelilla. :jees: Oli siis 23" ja reunoilla, vuojen tahi kaks vanha malli.
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview