News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Susey


Susey


IsoP

Quote from: Susey on Sat 27.09.2014 00:17:38 (UTC+0300)
Mistähän minä sen nyt teille kaivan. Oottepa vaativia :|

Minkä kaivat? En minä nyt ainakaan muuta tarkoittanut kuin että ei se ihme ole jos ei muista mikä kiintolevy koneessa on, kun se ei kovin oleellinen tieto ole normaali arjessa  :jepso:
Make tea not love

Susey

Quote from: IsoP on Sat 27.09.2014 00:21:53 (UTC+0300)
Quote from: Susey on Sat 27.09.2014 00:17:38 (UTC+0300)
Mistähän minä sen nyt teille kaivan. Oottepa vaativia :|

Minkä kaivat? En minä nyt ainakaan muuta tarkoittanut kuin että ei se ihme ole jos ei muista mikä kiintolevy koneessa on, kun se ei kovin oleellinen tieto ole normaali arjessa  :jepso:

Minä vähän vaan hassuttelin. Anteeksi, minun jutut on hauskoja vaan omassa päässäni tässä mielentilassa.

IsoP

Quote from: Susey on Sat 27.09.2014 00:19:08 (UTC+0300)
Yleisön vaatimuksesta etsin että Seagatehan tässä vehkeessä pörrää :jees:

Minä olen yleensä Seagaten levyjä käyttänyt, eikä noissa mitään ongelmia ole ollut vaikka on niitä aika monta tullut hankittua. Päätin nyt kokeilla muuta välillä. Yhteen toiseen koneeseen tilasin 1TB WD sinisen kun kehuvat että on melkein yhtä nopea kuin musta, mutta paljon edullisempi. Saas nähdä miten on.
Make tea not love


Susey

Quote from: IsoP on Sat 27.09.2014 00:24:49 (UTC+0300)
Quote from: Susey on Sat 27.09.2014 00:19:08 (UTC+0300)
Yleisön vaatimuksesta etsin että Seagatehan tässä vehkeessä pörrää :jees:

Minä olen yleensä Seagaten levyjä käyttänyt, eikä noissa mitään ongelmia ole ollut vaikka on niitä aika monta tullut hankittua. Päätin nyt kokeilla muuta välillä. Yhteen toiseen koneeseen tilasin 1TB WD sinisen kun kehuvat että on melkein yhtä nopea kuin musta, mutta paljon edullisempi. Saas nähdä miten on.

Siiketin otin nyt tässä SSD:tä ootellessa. Yks osio tuossa oottelee SSD:lle kopiointia, toistaiseks rullaa tääkin kyllä riittävän nopsaan. :jees:

IsoP

Quote from: Susey on Sat 27.09.2014 00:23:00 (UTC+0300)
Quote from: IsoP on Sat 27.09.2014 00:21:53 (UTC+0300)
Quote from: Susey on Sat 27.09.2014 00:17:38 (UTC+0300)
Mistähän minä sen nyt teille kaivan. Oottepa vaativia :|

Minkä kaivat? En minä nyt ainakaan muuta tarkoittanut kuin että ei se ihme ole jos ei muista mikä kiintolevy koneessa on, kun se ei kovin oleellinen tieto ole normaali arjessa  :jepso:

Minä vähän vaan hassuttelin. Anteeksi, minun jutut on hauskoja vaan omassa päässäni tässä mielentilassa.

En sulje pois sitäkään mahdollisuutta että vika oli vastaanottavassa päässä  :jepso:
Make tea not love

jta

Seagate, maxtor ja WD on ollu itellä nuo luottomerkit. Nyt sitten tullu samsungia ja hitachia kokeiltua.

Mutta nuo wd:n sinisetkin on tuntunu olevan lujaa tekoa ja kohtuu nopeita. Tuo vihreän sarjan ostaminen vituttaa vieläkin.

Susey

Quote from: jta on Sat 27.09.2014 00:29:34 (UTC+0300)
Seagate, maxtor ja WD on ollu itellä nuo luottomerkit. Nyt sitten tullu samsungia ja hitachia kokeiltua.

Mutta nuo wd:n sinisetkin on tuntunu olevan lujaa tekoa ja kohtuu nopeita. Tuo vihreän sarjan ostaminen vituttaa vieläkin.
Eikös se vihreä ole se enerkian säästö sarja, kuulostaa vitun tehokkaalle :drool:

jta

No se justiinsa. Sulo Wilenismi iski kun halvalla sai ja laitoin vielä käyttislevyksi. En muuten laita toiste. Varmuuskopiolevynä menee kyllä ihan hyvin kun vaan muistaa että voi mennä vähän kauemmin siirroissa.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview