News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Aprillitriidi 2008.Mitä vedätyksiä löydät netistä

Started by D-ude, Tue 01.04.2008 08:06:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/04/629860

Formula ykkösten McLaren-tallin kuljettaja Lewis Hamilton ilmoitti tiistaina 1. huhtikuuta suomentavansa nimensä. Lewis Hamilton on jatkossa Lewis Hämäläinen.

Hamilton mieltyi Suomeen ja suomalaisiin nimiin suoritettuaan kuntoharjoitteluaan Kuortaneen urheiluopistolla. Nimenvaihdoksen innoittajana toimi lisäksi äskettäin valmistunut sukututkimus, jonka mukaan hänen sukujuurensa ovat isän puolelta Grenadan saarella, mutta äidin puolelta Hämeessä. Lewis on suvun kantaisän Johannes Henrik Hämäläisen jälkeläinen 16. polvessa.

- Sukututkimuksen tulos oli iloinen yllätys. Kun lisäksi Häkkinen ja Räikkönen ovat osoittaneet, että maailmanmestaruuden saavuttaminen onnistuu parhaiten nen-päätteisellä nimellä, niin haluan varmistaa, ettei se jää minulla ainakaan nimestä kiinni, Lewis Hämäläinen (o.s. Hamilton) kommentoi.

MTV3:n varikkotiimi sai vihiä Hamiltonin aikeista ensimmäisen kerran jo Malesian GP-viikonlopun aikana. Uuden nimen oli tarkoitus olla käytössä jo silloin, mutta nimen virallistaminen viivästyi kuitenkin hieman, kun nimenvaihdokselle piti saada Hämäläisten sukuseuran hyväksyntä.

- Toivotamme Lewisin lämpimästi tervetulleeksi sukuumme, sukuseuran edustaja Aprilli Hämäläinen kommentoi MTV3:lle.

Asia on vakava :jees: Häjy tulloo mutta naama mustana :hahaa:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

peltiukko

Mihin tämä maailma on menossa nuoret pllikat juo viinaa ja raavaat miehet syö sallaattia ja nyt tämä  :help:
Jos haluu saada on pakko antaa!

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!


Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!


Lexa

Quote from: MinDBeaT on Tue 01.04.2008 09:05:52 (UTC+0300)
http://www.findance.com/uutiset.php?id=3072
Ei ole mahdotonta. Monet uudet julkaisut isoiltakin bändeiltä mainstreamin ulkopuolella maksaa noin 13-16 euroa tällä hetkellä, ja jopa vähemmän jos tietää mistä etsii... :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Hanzuu

http://www.voice.fi/article.jsp?subpage=musiikkiuutiset&id=3510007&

Anette Olson ei kestänyt paineita, ulos Nightwishista.Tarja Turunen palaa Nightwishin solistiksi, hänen sovittuaan riidat bändin jäsenten kanssa.

Epäilen  :kahvi:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview