News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Aprillitriidi 2008.Mitä vedätyksiä löydät netistä

Started by D-ude, Tue 01.04.2008 08:06:41 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!


D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Ryuu

Muutama yiff-kuva päivässä pitää mielen virkeänä.


Aah

Quote from: Lex Arma on Tue 01.04.2008 09:07:23 (UTC+0300)
Quote from: MinDBeaT on Tue 01.04.2008 09:05:52 (UTC+0300)
http://www.findance.com/uutiset.php?id=3072
Ei ole mahdotonta. Monet uudet julkaisut isoiltakin bändeiltä mainstreamin ulkopuolella maksaa noin 13-16 euroa tällä hetkellä, ja jopa vähemmän jos tietää mistä etsii... :kahvi:
Itse ostan levyni aina distroista, enkä edes muista että milloin on tullut maksettua yli 12 euroa juuri julkaistusta levystä.   :good:

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


Betonishamaani

Quotehttp://www.mikseri.net/info/miksericomplete.php
"Koska Mikserissä on niin paljon hyviä kappaleita emmekä halunneet jättää yhtäkään pois, sillä eihän puhelinluetteloistakaan hylätä ketään, päätimme julkaista kokoelmalevynä kaikki Mikseri.netin tämänhetkiset kappaleet. Kokoelmalevy sisältää 107259 kappaletta ja siinä riittää kuunneltavaa kaiken kaikkiaan noin 273 vuorokaudeksi.

Suuren kappalemäärän vuoksi niin kokoelman levymäärä, paino kuin hintakin ovat melko korkeat. 12248 cd-levyä kattava kokoelma painaa hieman yli 3 tonnia ja sen hinta on 11999 euroa plus postikulut (kotimaassa 1500 euroa). Kokoelmaa on saatavilla rajoitetun ajan myös vinyylilevyinä sekä c-kasetteina. Levykoteloa voi myös tarvittaessa käyttää asuntona.

Jatkossa Mikseri Complete -kokoelmia tullaan julkaisemaan tasavuosittain joka vuoden huhtikuun ensimmäisenä päivänä. Mikäli numeroitu 8000 kpl painos myydään loppuun, tullaan kokoelmaa myymään myös kompaktimpana vaneriversiona.

Levy saapuu tänään suurimpiin levykauppoihin, joista sille varataan oma osasto. Ellet löydä kokoelmaa, myyjät varmasti opastavat sinua. "
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



IsoPahaJolppi

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview