News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Hiusväritriid

Started by nyyyps, Fri 06.08.2010 10:18:23 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Omasta kuontalosta on syvin tummuus haalistunut ja nyt tämä taitaa olla sen värinen mitä pitikin eli tummanruskea  :jepso:

NaiNeN

Mulla ärsyttää ko tuo punanen haalistuu niin älyttömän äkkiä  ::smoke
Joka viikko sais värjätä uudestaan  ::smoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

NaiNeN

Mie mietin että jos laittas koko päähän tuon mustanruskian ja jättäs punasen kokonaan poijes...  :think:
Mielipiteitä?  :bounce:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

[:]Kylkiluu[:]


Memme

Kun sais sen verran rahaa säästettyä et pääsis kummatkin kampaamoon.
Hyvän ystävän vaimolla on oma kampaamo tuossa 100 metrin päässä.

Sanoi että meidän hiuksiin leikkaus ja värjäys (kummallakin reilusti yli puolen selän hiukset) tulis oikeesti maksamaan n. 180e. Mut lupas et se ottaa 100e per nuppi  :jepso:

Mulle tulis erivahvuisia punaisia kohtia, joiden välistä tulee täysin mustia alueita.
Se olis mun mieleen. Ja moni on sanonut et se väri käy mulle.
Tuota väriä oon miettiny jo tosi kauan..  Ja nyt lähiaikoina oon päätynyt tuohon mistä kerroin   ::lsmoke


Diver


peter


Diver


Lyra_

Ite soitin pikkuveljelle toissapäivänä, että jos tulis ens viikolla ukon päätä siistimään ja värjäis samalla minun hiukset kahdella värillä, kun tarvis häihin mennä parin viikon päästä :jepso: Ja velihän siis opiskelee LVI-asentajaksi ::hihsmoke
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

[:]Kylkiluu[:]

Quote from: Memme on Fri 20.08.2010 13:48:36 (UTC+0300)
Sanoi että meidän hiuksiin leikkaus ja värjäys (kummallakin reilusti yli puolen selän hiukset) tulis oikeesti maksamaan n. 180e. Mut lupas et se ottaa 100e per nuppi  :jepso:
Helsingissäkään ei pitkien hiusten värjäys ja leikkaus maksa 180 euroa  ::osmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview