News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Hiusväritriid

Started by nyyyps, Fri 06.08.2010 10:18:23 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Diver

Minä oon lvi-teknikko, eikä mitään hajua hiuksista ::osmoke

Lyra_

Kunhan mainittin hauskana juttuna ettei kukaan luule sitä oikeeksi kampaajaksi :jepso: Kun on köyhä niin tarvii olla monitaitoinen. Hän leikkaa kaveriensakin hiukset ja aina kun on mun miehen tukan leikannu niin jälki on yhtä hyvä ku oikeessa parturissa kävis. Ero on vaan siinä, että mun ei tarvii maksaa sille 20e  :psycho:
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

NaiNeN

Mulla alko aiheuttaan allergiaoireita nuo tavalliset hiusvärit, hajustettomia kampaajan tuotteita päänahka vielä kestää.
Siksi on rahat löydyttävä kampaajakäyntiin  :jees: Sitä paitti tuo mun kampaaja onki aika edullinen  ::lsmoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Memme

Quote from: Kylkiluu on Fri 20.08.2010 14:11:33 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Fri 20.08.2010 13:48:36 (UTC+0300)
Sanoi että meidän hiuksiin leikkaus ja värjäys (kummallakin reilusti yli puolen selän hiukset) tulis oikeesti maksamaan n. 180e. Mut lupas et se ottaa 100e per nuppi  :jepso:
Helsingissäkään ei pitkien hiusten värjäys ja leikkaus maksa 180 euroa  ::osmoke
Tällä muijalla onkin oma kampaamo.
On tuo hinta liian yläkanttiin, siinä ihan samaa mieltä  :jees:
Tuossa kylällä on paljon edullisempi ja parempi kampaamo  :jepso:

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.



peter


NaiNeN

Noku muuten aika hyvin tietää porukasta että minkänäkösiä naamoja sielä kirjottelee, mutta sinusta en muista nähneeni kuvaa  :think:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview