News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

SportsDirect.com

Started by Señorita iCola, Mon 17.11.2014 18:55:26 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey


Kastori

#71
jättihän se yks kuljetusfirma sen reilun parin sadan euron grillin tuohon minun rappukäytävään kun en ollu kotona..  :psycho:
ei soitellu, ei kyselly..

paavo

Itella toi mun paketin kotiin, pimputti ovikelloa raivolla ja hakkasi nyrkillä oveakin.
Enhän mä ehdi täältä asti ovelle sekunissa, vittu mikään yksiö ole ja päivystä ovella.

Handuusi

Quote from: paavo on Thu 27.11.2014 19:53:35 (UTC+0200)
Itella toi mun paketin kotiin, pimputti ovikelloa raivolla ja hakkasi nyrkillä oveakin.
Enhän mä ehdi täältä asti ovelle sekunissa, vittu mikään yksiö ole ja päivystä ovella.

Mulle eivät saa maksikirjettä luukusta sisään, viimeks tuli lappu "paketti noudettavissa postista XX.XX.2014", kaks arkipäivää oli välissä eteenpäin...
Before you can see the light, you must die.

jta

Quote from: paavo on Thu 27.11.2014 19:53:35 (UTC+0200)
Itella toi mun paketin kotiin, pimputti ovikelloa raivolla ja hakkasi nyrkillä oveakin.
Enhän mä ehdi täältä asti ovelle sekunissa, vittu mikään yksiö ole ja päivystä ovella.
Sama käyny joskus itelläkin. Hyvä että oon kerinny saaha housut jalkaan kun kattoo kun auton perävalot jo vilahtaa portista ulos.


paavo

Kiireellä meni tuokin, mutta ehdin juuri ajoissa.. selkä näkyi jo.

Susey

Kuriiri on vienyt paketin postiin odottelemaan. Haetaan sitten sieltä :blink:

paavo


Susey

Oli muuten oikeasti nopea toimitus. :blink:

Ainoa mihin oon pettynyt on että olin tilaavinani halpaa paskaa, mutta tuolta tuli oikeasti tosi laadukkaita kuteita.. Vähän huijattu olo :|

nyyyps

Älä murehdi. Ne on menny muodista varmaan jo vuosi sitten. Ellei puolikin vuotta. :friends:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview