Litteämpi iPhone 3G

Started by jiidee, Tue 10.06.2008 11:42:57 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sceme

Kyllä on paljon kokemusta kummankin IPhonen käytöstä, että tiedän.  :jepso: Se vaan ihmetyttää kun noita ei ole vielä crackatty silleen että niihin saisi haluamansa liittymän.

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Jarre

Kokeilin tuota uutta iiiphonea ja olihan se aika laitos, en oo sillai tottunu nuihin mobiili käyttiksiin et en osaa sanoa oliko toi nyt sitte hyvä, mut aika näppärästi kaveri sitä esitteli.....jos tarttisin ton tasosta laitetta harkitsisin varmasti
Carpe Natem

kenny

Toi sim-lukitus poistaa ainakin mut pois ostajalistalta heti   :kahvi:

Jarre

Quote from: kenny on Thu 28.08.2008 20:32:41 (UTC+0300)
Toi sim-lukitus poistaa ainakin mut pois ostajalistalta heti   :kahvi:
:jees: Sama täällä, se on muutenki mun mielestä markkinatalouden periaatteiden ja tavaran vapaan liikumisen vastaista joten äänestän jaloillani eli lompakollani ja ostelen kännykköjä joita vois ostaa mistä vaan ja päättä vaikka jälkikäteen operaattorin  :kahvi:
Carpe Natem


D-ude

Ei mitään romua mihin pitää sopimuksella sitoutua tule mulle :nope:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Jarre

Quote from: D-ude on Sun 31.08.2008 11:37:32 (UTC+0300)
Ei mitään romua mihin pitää sopimuksella sitoutua tule mulle :nope:
Kyl mä kytkyyn oon menny ja ihan ookoo, kuhan saan valita vapaasti toimittajan, kaikkia muita puhelimiahan saa ostaa keneltä tahansa.... :kerpele:
Carpe Natem

=Juku=


Me first (rules of traffic)

nahkaparturi

Eikö tuo toinen kelvannut, kun piti kaivaa kolme vuotta vanha yhden sivun ihme :facepalm:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview