Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

peter

Matemaatikkoisä meni poikansa huoneeseen, totesi sängyn olevan nätisti pedattu ja huoneen olevan muutenkin siistissä kunnossa.
Sitten hän näki kirjekuoren pojan tyynyllä. Siinä luki päällä "isälle". Pahojen aavistusten vallassa isä avasi kuoren ja luki tekstiä vapisevin käsin:
"Rakas isä! Kirjoitan tätä sinulle suurella katumuksella ja surulla. Jouduin karkaamaan pois kotoa, koska menen avioon uuden tyttöystäväni kanssa, välttääkseni rajun riidan sinun ja äidin kanssa.
Zinaida on suuri intohimoni ja hän on rakastettuni. Tiedän että te ette olisi hyväksyneet häntä kaikkien lävistysten, tatuointien ja tiukkojen vaatteiden takia, ja koska hän on niin monta vuotta vanhempi kuin minä, mutta tätä ei tapahtunut ainoastaan intohimon vuoksi vaan myös sen tähden, että hän on raskaana.
Zinaida lupaa, että meistä tulee todella onnellisia.
Hänellä on pieni asuntovaunu metsässä ja paljon polttopuita, tarpeeksi koko talveksi. Meillä on yhteinen unelma saada vielä paljon lisää lapsia. Zinaida on avannut silmäni kohdatakseni sen
todellisuuden, että marihuana ei todellakaan vahingoita ketään.
Me kasvatamme sitä ja käytämme sitä kauppatavarana saadaksemme muilta kommuunimme ihmisiltä niin paljon kokaiinia ja ekstaasia, että pärjäämme niillä talven yli.
Tällä välin rukoilemme, että tiede löytäisi lääkkeen AIDSiin, jotta Zinaida voisi parantua.
Hän ja tuleva vauvamme ovat ansainneet sen. Älä huolehdi isä, minä olen nyt jo 17-vuotias ja tiedän kyllä miten elämässä pärjätään, toinen toistamme tukien.
Tietysti tulen joskus takaisin vierailemaan luonanne, jotta opitte tuntemaan kaikki lapsenlapsenne.
Poikasi, Pekka..

Ps. Isä, mikään yllä olevasta kirjoituksesta ei ole totta.
Olen Tommin luona yötä. Halusin vain muistuttaa,
että elämässä on pahempiakin asioita kuin hylätty matematiikan tentti, joka on tyynyni alla. Anteeksi siitä!
Rakastan sinua. Ilmoittele tekstiviestillä,
milloin minun on taas turvallista tulla kotiin..."


=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Juku=


Me first (rules of traffic)


paavo


paavo

Vaimoni jätti minut ja meni naimisiin Intialaismiehen kanssa.
Toisaalta tiedän, että hän pitää vaimostani huolen. Hehän palvovat lehmiä...

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964



Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview