95E ---> E10

Started by peter, Sat 02.10.2010 12:53:23 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Señorita iCola

Tuossa teholuokassa jo on puhe kymmenistä hevosvoimista mitä väärä polttoainelaatu hukkaa...  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Ja vituttaa se pykältää pienempää silmään, ettei väärän pensalaadun takia hyydy vastamäkeen pitkin putaiden ja torppien slalomrinteitä suhatessa. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

eron huomaa jo ku puottaa ajaessa ajovaloilta parkeille..  :psp:

Señorita iCola

Se on kuin turbopotku kun laittaa mankan kiinni  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

jta

Jahans. Nostellaanpas vähän tätäkin.

Nyt kun tuota kaasaria on tullut rempattua niin liekköhän tuon etanolin tekemisiä vaiko normaalia kalvon rikkoutumista joka vain nyt tuli esille. Suutinten vaihdon jälkeen erinäisiä syitä yritin etsiä heikkoon tyhjäkäyntiin (joka löytyi kuitenkin väärästä seosruuvista) ja huomasin että ilmeisesti vuotaa tuo tyhjäkäynnin kalvo ja otin sen auki. Kalvon pinta on toiselta puolelta ikäänkuin sulanut ja toiselta puolelta kuin liuennut tuo kumi pois.



Siitä on varmaankin jotain 8 vuotta tuon säätimen vaihdosta. Muut kalvot on vaihdettu myöhemmin ja niissä ei mitään vikaa löytynyt. Nyt onkin mielenkiintoista että onko materiaalit kalvoissa vaihtunu tuossa muutaman vuoden välissä kun uudempi kalvo tuntui kestävän mutta vanhempi ei vaiko sitten vain sattunu heikompi kalvo.

Onneksi noista kaasarin romuista löytyi kuitenkin tuo mekaaninen tyhjäkäynnin säätö niin sai auton kuitenkin ajoon.


Ressukka

Quote from: jta on Fri 25.11.2011 22:04:11 (UTC+0200)
Jahans. Nostellaanpas vähän tätäkin.

Nyt kun tuota kaasaria on tullut rempattua niin liekköhän tuon etanolin tekemisiä vaiko normaalia kalvon rikkoutumista joka vain nyt tuli esille. Suutinten vaihdon jälkeen erinäisiä syitä yritin etsiä heikkoon tyhjäkäyntiin (joka löytyi kuitenkin väärästä seosruuvista) ja huomasin että ilmeisesti vuotaa tuo tyhjäkäynnin kalvo ja otin sen auki. Kalvon pinta on toiselta puolelta ikäänkuin sulanut ja toiselta puolelta kuin liuennut tuo kumi pois.



Siitä on varmaankin jotain 8 vuotta tuon säätimen vaihdosta. Muut kalvot on vaihdettu myöhemmin ja niissä ei mitään vikaa löytynyt. Nyt onkin mielenkiintoista että onko materiaalit kalvoissa vaihtunu tuossa muutaman vuoden välissä kun uudempi kalvo tuntui kestävän mutta vanhempi ei vaiko sitten vain sattunu heikompi kalvo.

Onneksi noista kaasarin romuista löytyi kuitenkin tuo mekaaninen tyhjäkäynnin säätö niin sai auton kuitenkin ajoon.
Samannäköistä jälkeä löyty jo ennen e10:ä, ennemminkin sanoisin et aika tai paskat tarpeet tehneet tehtävänsä.
Yhessä vaiheessa noita vastaavia kalvoja meni volkkareihin harva se viikko, niissä tais alkaa ikääntyminen haperruttamaan kumia.

jta

Eiköhän tuo ole vähän että sekä että eli aika ja paskat tarpeet.  :psycho: Kun laatu on hyvinkin vaihtelevaa tuolla itäpuolella rajaa. Mutta aikalailla samanlaisessa kunnossahan se oli tuo kalvo kun sen viimeksi vaihdoin. Samoiten kiihdytyspumpun kalvokin. Mutta tästä on nyt hyvä lähtee liikkeelle uusilla kalvoilla ja kattoa että nopeastikko ne nyt häviää tuonne koneen nieluun.  ::hihsmoke Ite kyllä sitä mieltä että ei nuo kalvot sen nopeammin rikki mene tuolla viinabensallakaan mutta pitää kuitenkin vähän yrittää hämmentää ja saada puheenaihetta.  :psycho:

Pokerface

#417
Oma Focus nykii kylmänä tuolla, ysikasilla ei. ooppelimiehet x3 kertoo että kulutus on suurempi tuolla. ihan turhaa paskaa koko värkki.   maailma pelastuu polttoaineella, jota kuluu 5% enemmän, eli mikään ei muutu. poltetaan kaikki sademetsät että saadaan metanolia vaan  :jees:

Atomisaattori

#418
E10 on vähemmän energiaa kuin vanhassa 95okt, niin kulutus kasvaa jotta päästään samoihin nopeuksiin kuin ennen :jees:

Kossua jos lantrattaisiin samassa suhteesa, kasvaisi viinan kulutus jotta pääsisi samaan humalatilaan :psp:


Eikä sademetsiä tartte polttaa, kun paskasta aletaan keittämään RE85E:tä :drool:

http://www.st1.fi/index.php?id=2803

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

jta

Ei meillä vaan ole kulutus noussu noissa kahdessa autossa vaikka e10 bensalla on ajettukkin.  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview