News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Millainen teidän ajotyylinne on?

Started by Neponen, Wed 25.05.2011 22:17:01 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Quote from: omglolnoob on Mon 30.05.2011 09:29:15 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Mon 30.05.2011 09:04:34 (UTC+0300)
Quote from: Jii on Mon 30.05.2011 05:32:27 (UTC+0300)
Itehä olen maailmanvitunparas ajaja, mutta pojan ajotyyli sapettaa. Jätkä pumppailee kaasua koko ajan ajaessaan ihan käsittämättömällä tavalla. Turpaan pitäs. :think:
Vittu että semmosen kyytisä istuminen nostaa verenpainette  :kahvi:
Justiin nämät "kintuissa vikaa ku nykii" -kuskit on tympeitä perin juurin. :jees:
Tuosa postilinjoila oli yks dösäkuski joka poloki kaasua kokoajan, hulluksi olin tulla ko kerran sen kyyvisä istuin :sdfg:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Sceme

Ohjaan vasemmalla ja lepuutan oikeeta siinä keskikonsolin päällä välillä tietenki bensaa sekoittaen.
Nykyää koitan ajaa mahollisimman taloudellisesti (en hitaasti) vaikka en ite bensoja joudukkaa maksaa. Ajan isolla vaihteella ja jarruttelen kytkimellä ja loivissa pitkissä mäissä saatan painaa kytkimen pohjaaki asti ja rullailla tyhjäkäynnillä kuitenki säilyttäen normaalin ajonopeuden.
Mittarin mukaa yleensä about 10kph ylinopeutta. Erittäin harvoin yli 30kph ylinopeutta mitä nyt välillä peltosuorilla kokeilen pohjia  :psycho:
Mielelläni annan tietä raskaalle liikenteelle ynnä muille vastaaville ja koita olla ystävällinen autoilija muita ystävällisiä autoilijoita kohtaa. Pien käden heilautus kiitokseks jostai ystävällisestä teosta pelastaa mun päivän. Samalla mulkkuja kohtaa niitäki mulkumpi.
Parkkeerauksen suoritan aina vaikeimmalla mahdollisella tavalla eli pyrin taskuttaa tai peruuttaa ruutuu aina ku mahollista.

Siinä se kai mun ajotyyli pähkinänkuoressa.

Löylyttäjä

Jos et aja kaasarikoneisella autolla, kannattaa kerrata taloudellisen ajon periaatteet :psp:

Sceme

Tiedän, että kytkin ylhäällä auto ei kuluta yhtää bensaa mutta jarruttaa samalla. Kytkin pohjassa auto kuluttaa tyhjäkäynnin verran bensaa, mutta valuu huomattavasti pidempää. Jos alamäki on tarpeeks jyrkkä ni tietenki kytkin ylhäällä ja isolla vaihteella valutan, mutta loivassa mäessä kytkin pohjassa.

nyyyps

Ylämäkeen runttaan pienempää ja ristauksissaki jätän mustat savut jälkeen. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

IsoPahaJolppi

 :kahvi: Tämä on helppoa, minä ajan aina täydellisesti.
Toiset vaan välillä palloilee miten sattuu ja häiritsevät mun matkantekoani.  ::tuplao
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Atomisaattori

Quote from: IsoPahaJolppi on Mon 04.07.2011 10:55:57 (UTC+0300)
:kahvi: Tämä on helppoa, minä ajan aina täydellisesti.
Toiset vaan välillä palloilee miten sattuu ja häiritsevät mun matkantekoani.  ::tuplao
Näin  ::prosmoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Jarre

Miulla on nykyään aika tasanen ajotyyli. Valoista rauhallisen liukkaasti liikkeelle, pyrin pitämään realistisia turvavälejä jopa kehä I:llä (eli jos joku ford kuski vituttaa kun pitää vitunmoisia välejä vaikka siihen mahtuisi rekkakin väliin ni se saattaa olla mä), valtateillä ajelen mahdollisimman lähellä rajoitusta ja mahdollisimman tasaisesti....moottorijarrutusta käytän kaupungissa joka risteyksessä, mut valtatiellä vähempi, kun ns kovasta nopeudesta hidastaa ni jarruvaloa on kiva vilauttaa takana tuleville että tietävät hidastaa (tosin usein on että jarrutan motilla ja ihan skidisti painan jarrua että valot vaan palaa)  :jepso:
Carpe Natem

NaiNeN

Quote from: IsoPahaJolppi on Mon 04.07.2011 10:55:57 (UTC+0300)
:kahvi: Tämä on helppoa, minä ajan aina täydellisesti.
Toiset vaan välillä palloilee miten sattuu ja häiritsevät mun matkantekoani.  ::tuplao
Tämä ::prosmoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview