News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Halvat järkevät älypuhelimet

Started by Riquelme, Mon 10.10.2011 18:48:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Jarre

Se mega-akullinen.. :think:
Jollain oli duuniluurina. Joku huoltofirma...oliko hydrauliikkahuolto....kehui kovasti kelpo luuriksi
Carpe Natem

Ledskukkuu

Juuri se, tympeä kun ei akku kestä ja gps ei toimi tässä elephonessa kunnolla. :jees:

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

IsoP

Pojalle tuota kanssa mietin yhtenä vaihtoehtona. Akkua ainakin riittäis pokenomien jahtaamiseen  :psycho: Nykynen on Samsung Xcover3 ja tuossa olis ripaus enemmän RAMia, mutta onko tuo prossu edes samaa tasoa teholtaan  :think:
Make tea not love

Ledskukkuu

Quote from: IsoP on Wed 19.04.2017 09:47:58 (UTC+0300)
Pojalle tuota kanssa mietin yhtenä vaihtoehtona. Akkua ainakin riittäis pokenomien jahtaamiseen  :psycho: Nykynen on Samsung Xcover3 ja tuossa olis ripaus enemmän RAMia, mutta onko tuo prossu edes samaa tasoa teholtaan  :think:
Oukitelissa 4 ytiminen 1GHz

Xcoverissa 4 ytiminen 1,3 GHz

Näkisin että tuo muistin määrä on isompi tekijä :think:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


IsoP

Quote from: Ledskukkuu on Wed 19.04.2017 09:54:28 (UTC+0300)
Quote from: IsoP on Wed 19.04.2017 09:47:58 (UTC+0300)
Pojalle tuota kanssa mietin yhtenä vaihtoehtona. Akkua ainakin riittäis pokenomien jahtaamiseen  :psycho: Nykynen on Samsung Xcover3 ja tuossa olis ripaus enemmän RAMia, mutta onko tuo prossu edes samaa tasoa teholtaan  :think:
Oukitelissa 4 ytiminen 1GHz

Xcoverissa 4 ytiminen 1,3 GHz

Näkisin että tuo muistin määrä on isompi tekijä :think:

Kerroppa vielä tyhmälle että onko noissa puhelimien prossuissa merkittävää eroa valmistajien/mallien välillä jos ytimien määrä ja kellotaajuus on sama? Varmasti jotain on, mutta sellaista että käytännössä olis suurempaa merkitystä.

Muistin määrä varmasti se on mihin ensin jämähtää kyllä  :jepso: Pyöriihän tuo tuolla 1,5gb muistillakin niin kyllä se 2gb vähäksi aikaa riittää.
Make tea not love

Ledskukkuu

En minä tiedä oikein :think: :nopsu:

Ongelmattomampi tämä minun elephone on suorituspuolella ollut kuin kaverin samsung galaxy s5 active :think:

Mulla 8 ytiminen 1,7 GHz ja molemmissa sama määrä muistia.

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

IsoP

Pitääkö kutsua itse älypuhelinteknologian ja muun tietotekniikan suurmufti @Susey vastaamaan tuohon että paljonko tehoeroa eri merkkisillä/mallisilla puhelinprossuilla jos kellotaajuus ja ytimien määrä sama  :foliopipo:

Quote from: Ledskukkuu on Wed 19.04.2017 10:26:11 (UTC+0300)
En minä tiedä oikein :think: :nopsu:

Ongelmattomampi tämä minun elephone on suorituspuolella ollut kuin kaverin samsung galaxy s5 active :think:

Mulla 8 ytiminen 1,7 GHz ja molemmissa sama määrä muistia.



Samsungissa on varmaan sellanen määrä bloatwarea että ihmekkään jos ei teho ole sama  :psycho: Tosin en usko muutenkaan. Xcoverit on romuttaneet uskoni koko Samsungin laajaan tuotevalikoimaan  :jees:
Make tea not love

Ledskukkuu

Oukitel k6000 kin olis, mutta siinä ei ole niin mahtava akun kesto. :serlokkismoke:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

IsoP

Tuo K6000 olis ohkasemman näkönen, enemmän ytimiä ja RAMia  :think: Uusi Moto G5 on olis 200€ ja se olis kanssa hyvänkuulonen vaihtoehto. Se K10000 on ehkä lapselle pokemonpuhelimeksi vähän iso ja painava että tarvitsee tukipyörät  :psp:

Make tea not love

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview