News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Halvat järkevät älypuhelimet

Started by Riquelme, Mon 10.10.2011 18:48:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

IsoP

Minä taas pojalle pähkäilen että pääsis Samsungista eroon  :jepso:
Make tea not love

Susey

Quote from: IsoP on Wed 19.04.2017 11:41:55 (UTC+0300)
Pitääkö kutsua itse älypuhelinteknologian ja muun tietotekniikan suurmufti @Susey vastaamaan tuohon että paljonko tehoeroa eri merkkisillä/mallisilla puhelinprossuilla jos kellotaajuus ja ytimien määrä sama  :foliopipo:

Quote from: Ledskukkuu on Wed 19.04.2017 10:26:11 (UTC+0300)
En minä tiedä oikein :think: :nopsu:

Ongelmattomampi tämä minun elephone on suorituspuolella ollut kuin kaverin samsung galaxy s5 active :think:

Mulla 8 ytiminen 1,7 GHz ja molemmissa sama määrä muistia.



Samsungissa on varmaan sellanen määrä bloatwarea että ihmekkään jos ei teho ole sama  :psycho: Tosin en usko muutenkaan. Xcoverit on romuttaneet uskoni koko Samsungin laajaan tuotevalikoimaan  :jees:
Hei @IsoP! Kiitos viestistänne.

Prosessorin valmistajalla ei sinänsä ole väliä, kellotaajuuden ja ytimien määrän vastatessa toisiaan prosessorit toimivat suhteellisen samalla nopeudella. Android-maailmassa käyttöjärjestelmän erilaiset versiot merkkaavat huomattavasti enemmän kuin pienet erot raudassa. Kiinalaiset luurit päihittävät yleensä nopeudessa Samsungin samalla raudalla puuttuvien käyttöjärjestelmän kummallisuuksien vuoksi. Samsung on vienyt oman Touchwiz-käyttöliittymänsä kehityksen hyvin pitkälle Applen suuntaan eli vienyt suuren osan omista asetuksista pois, tehden käytön helpommaksi mutta samalla myös huomattavasti alttiimmaksi ajan mittaan tapahtuvalle hidastumiselle.

Lähes kaikki Android-valmistajat Samsungia lukuunottamatta on varteenotettavia vaihtoehtoja :jees:

IsoP

Kiitos @Susey  :notworthy: :notworthy: :notworthy: Olen saavuttanut hengellisen tasapainon mitä tulee älypuhelinprosessoreihin ja voin jatkaa elämääni ilman sieluani repivää epätietoisuutta :jepso:

En tiedä onko se Samsungin käyttis helppo käyttää. Ei ole itsellä koskaan ollu käytössä niin ei voi oikein kommentoida, mutta minkä nyt pojan puhelinta joskus olen käyttänyt niin ei se ainakaan äkkiseltään aukea se selkeys. Toki kun itellä on paljas androidi niin siihen on tottunut ja missään muussa mikään ei ole siellä missä pitäis.

@NaiNeN :lla on nykyään Moto Z ja tuntuu varsin hyvältä puhelimelta :good: Toimii nopeasti, kiva näyttö ja kamera on yllättävän hyvä. Tarkentaakin jo varsin nopeasti. Kuvat on ihan eritasoa kuin jossain Moto G parissa ekassa generaatiossa. En sitten tiedä mitä se on verrattuna muihin saman hintaluokan puhelimiin, mutta tyytyväinen tuohon taitaa käyttäjä olla  :jepso:
Make tea not love

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Ledskukkuu

Sulavasti onnistuu netin selailu ja youtuben vahtaaminen.

Tässä odotellut  että akku latautuu täyteen.

WiFi ei jostain syystä toimi.

Verkon löytää ja yhdistää mutta nettiin ei pääse. Muuten toimii mallikkaasti kaikki
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

paavo


Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview