uusi jäsen esittäytyy

Started by pummi, Sun 09.11.2008 19:39:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

melamiini

 :think: Hiukan tärähtänyt keski-ikänen äijä ilmottautuu. Mä olen ihan helvetin moinen tiukkapipo, mutta älkää tuamitko, mulla on vaan niin hiton iso pää että se on väkisinkin hiukan tiukalla...  :furioso:
zoofilia poistui suomen rikoslaista 1971...
Tänään on hyvä päivä nuolla!

paavo


peter


Mclovin

Tervehdys!  :bonjour:

Yksi nihilisti lupautuu palvelemaan tätä foorumia isä, pojan ja pyhän hengen nimeen.

Tuon JG:n vedellessä viimeisiään, niin olihan se pakko tänne rekisteröityä, että pääsee jatkamaan "harrastusta"

- McLovin -
"Luulin saavani rahaa, mutta sainkin vain pillua" - Kauko Röyhkä -

[:]Kylkiluu[:]



peter


Myrttinen

Tervehdys kaikille!
Olen ennenkin seilannut tällä foorumilla, mutta nyt päätin tehdä jotain mullistavaa ja rekisteröidä oikein tunnuksen tänne! :spite:
Mitäs muuta oikein höpöttäisin, hmm hmm. Olen hupsu viinaan menevä tyttönen ja aion tulla joskus kirjoittelemaan tänne kännissä sekavaa tekstiä teidän iloksenne(?). Osaan kyllä olla ihan asiallinenkin, jos sille päälle satun  :jepso: Mukavaa liittyä joukkoonne, vihdoinkin  ::hihsmoke

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



peter


Jarre

Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview