News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Kalluppi alkoholin käytöstä

Started by Brooke, Thu 02.07.2009 11:05:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuinka usein käytät alkoholia vaikka vain yhden annoksen?

Päivittäin
4-6 krt viikossa
2-3 krt viikossa
Vain viikonloppuisin
En joka viikko
Olen absolutisti

Memme

Quote from: Thrash on Sun 05.07.2009 20:53:31 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Sun 05.07.2009 18:51:19 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Sun 05.07.2009 18:32:50 (UTC+0300)
Quote from: morkkis on Sun 05.07.2009 14:52:26 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Thu 02.07.2009 11:51:49 (UTC+0300)
Vastasin "en joka viikko"  :jepso: Tuossa olis pitäny olla vielä että "en joka kuukausi"..  :think:
komps

mä juon joku kuukauden välein parit kaljat voisin juoda useamminkin mut ei oikeen innosta ala-ikäisenä ku ei pääse baariin eikä mitään
Baarit on yliarvostettuja :jees: Kalsaritkännit tai teinibileet tulee halvemmaksi :drunk:

Oon ollu monesti vahtimassa näitä hieman alle ja hieman yli 18 vuotiaita pippaloissaan (ovat ihan pyytäneet), koska se paikka on ollut aivan järvenrannalla. On ollutkin pari kertaa tarpeen et oon siellä ollu. Tarpeeksi kännissä kun ovat olleet ni jostain ihme syystä pitää näyttää muille (varsinkit jätkät) että kuinka sitä uskalletaan mennä kylmään veteen pää edellä.. Eivät viittiny edes tarkistaa rantaa, sattuisko siellä olemaan kiviä jos pää edellä hyppää.. Ei niiden päässä liikkunu mitään  :kerpele:  Siksipä käväsinkin katsastamassa itse rannan, ennen kuin "penskat" kerkes hyppimään laiturilta  :jees:
Ja mulle ne bileet tuli tosi halvaksi, koska join vain hedelmämehua  :good:
On kyllä vittumaista hommaa tuo kännisten paimentaminen ::osmoke

No riippuu ihan siitä että paljonko ne aikoo ottaa. Yleensä älynneet ottaa juuri sopivan verran. Toki poikkeuksiakin kyllä löytyy  :jees: Mutta kyllä ne mua hyvin uskoivat. Mä olen kuitenkin ollut huomattavasti näitä lapsosia vanhempi (ikäeroa pikkasen reilut 10 vuotta).

jta

Absolutisti ehkä hieman jyrkkästi sanottu mutta joka tapauksessa en käytä. Joskus saatan kielenkärkeä sen verran kastaa että saapi makua kun joku jotain erikoisempaa ainetta on hommanu.

Juggernauter

Absolutisti siinä mielessä että muutama huikka lasolista sillon tällön  :nykytaide:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview