News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Ostin kattilan

Started by nopaferox, Sat 14.05.2011 12:13:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nopaferox

ostin uuden 5L kattilan, nyt mahtuu paljon pottuja sinne, kuinka isoja kattiloita teillä on ja olettako keittäny perunoita painekattilassa miten onnistuu vai onnistuuko?  :niiaus:

jem


Nopaferox


nyyyps

Mullaki on kaks viien litran kattilaa, joissa molemmissa olen keittäny pottuja. :jepso:
Painekattilaa ei ole. Olenko huono vaimo? :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Siru=

Ei ole ei tule mitää pommikattiloita. Mä kuitenkin saisin kaikki keitokset pitkin seiniä sillä.

Mulla mahtaa olla 5 erikokoista kattilaa nyt. kaikki lahjoina saatuja ja tylsännäkösiä teräksisiä.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.


Memme

Quote from: omglolnoob on Sun 15.05.2011 10:02:52 (UTC+0300)
Mullaki on kaks viien litran kattilaa, joissa molemmissa olen keittäny pottuja. :jepso:
Painekattilaa ei ole. Olenko huono vaimo? :sorry:
Täälläkin on pari 5 litran kattilaa..
Mies kun on kokki (kävi 15- vuotiaana oppisopimuksella, kun tuttu oli keittiömestari) niin tarvii isoja kattiloita jos tekee evästä isommalle porukalle..

Ei kä täälläkään ole painekattilaa..
Mut mies on opettanut mulle paljon ruuanlaittoa. Kaikki chilin herättämiset ym. "kikat".
Oonko mä ihan onneton tupelo??   :foliopipo:

Neponen

onko kattila edes opan valmistama. ittellä on paistinpannusta, kattiloihin noita opan tuotteita ja kestävät kyllä vaikka millasen uusavuttoman kokkailu yritykset.
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Kastori


nyyyps

Litranen aluteflon, puolitoistanen teräs, kakspuolonen teflon, kakspuolonen teräs, toinen mutta höyryosalla, ja kaks viijen litran terästä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

minulla on yksi muovinen kahden desin mittamuki..  :nope:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview