News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-teme-



Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

=Juku=

Isoisä vietti 100-vuotissyntymäpäiväänsä ja kaikki kehuivat häntä urheilulliseksi ja hyvin säilyneeksi.

"Hyvät herrat, minä kerron teille salaisuuden, joka on auttanut tähän onnistumisen", hän köhi. "Olen ulkoillut joka päivä noin 75 vuoden ajan."

Juhlavieraat olivat vaikuttuneita, ja kysyivät, miten hän onnistui pitämään noin tiukan kuntoiluohjelmansa.

"No katsokaas, vaimoni ja minä menimme naimisiin 75 vuotta sitten. Hääyönämme, teimme toisillemme juhlallisen lupauksen: Jos meillä joskus olisi riitaa niin se, joka osoittautuisi olevan väärässä menisi ulos pitkälle kävelylenkille."


:shock:

Me first (rules of traffic)

Morgan

Blondi iski neekerin sanoen: "No niin Sinä sysimusta rakkauden ruumiillistuma, tee mitä mustat pojat parhaiten osaavat." Mies hakkasi naisen ja vei stereot.

Miksi kutsutaan vitsejä kertovaa mummoa?
Huuliharppu


Manne kulki karaokebaarin ohi ja kuuli neekerin laulavan karaokessa kappaletta "Olen suomalainen". Manne päätti laittaa paremmaksi ja meni laulamaan kappaleen "Mä joka päivä töitä teen".
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin


Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Ki-Ho

Matti (nimi muutettu) katsoi aamulla ikkunasta pihalle ja totesi: Tulee kaunis päivä ja jatkoi kahvin juontia. Vaimo katsoi kulmiensa alta ja murahti jotakin. Seuraavana aamuna Matti taas katsoi ikkunasta ja virkkoi: Tulee kaunis päivä ja otti lisää kahvia. Vaimon silmissä paloi liekki. Näin jatkui monta aamua ja kerran vaimo totesi ennen Mattia että tuleeko tänäänkin kaunis päivä, johon Matti vastasi että tulee. Pinnahan siitä vaimolta paloi, alkoi hirvee huuto ja mekastus kauniista päivistä. Aina vaan on kaunis päivä vaikka ulkona sataa, etkö sinä sokea näe sitä. Miksi jokainen päivä on kaunis päivä!? Matti otti kupin käteensä ja virkkoi tuttuun tyyliinsä: Johonkin aikaan keväästä sinä sanoit jotta muutat takaisin äidin luo joku kaunis päivä.  :niiaus:


IsoPahaJolppi

Mikä neekeristä tulee, kun se syö varoituskolmion?
Toblerone.





Takseissa on Huoneistokeskuksen
mainos,
iso teksti auton ovissa MATKALLA KOTIIN.
Kylläpä lämmitti nähdä
somali takapenkillä....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview