News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Tänne keräillään kysymyksiä ja puretaan teiniangstia !

Started by Masa, Thu 16.02.2006 19:58:56 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masa

Hyvä Sorza !

Saammehan päivittäin lukea lehdistä, että nykynuoret pukeutuvat ylliseksikkäästi.
En näkisi sinussa vielä pedofilian merkkejä, jos jäät jutustelu asteelle kyseisten kahdeksasluokkalaisten kanssa.
14-vuotias tyttölapsi voi nykypäivänä olla jo naisen muodot omaava, joten olehan varovainen ettet sekaannu "sakkolihaan"

Keskustelun voit aloittaa vaikka näin: Hei olen Sorza ja jos olet yli 16-vuotias voitais mennä meille paneen. :oho:

Edellinen toimii iskurepliikkinä varmasti.
Pari vuotta tulee turpaan kyseisiltä tytöiltä ja sitten he ovatkin jo tarpeeksi vanhoja, ettet joudu vaikeuksiin poliisin kanssa.

Mutta jos olet yli 25-vuotias, kannattaa varoa myös kyseisen tytön vanhempia. Ainakin isät ovat joskus tarkkoja minkäikäisien poikien kanssa se pikkutytär kuljeskelee.
Sitkeys palkitaan !

Terveisin: Masa  ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Qtsats

Quote from: masa on Tue 07.03.2006 08:26:55 (UTC+0200)
Hyvä Sorza !

Saammehan päivittäin lukea lehdistä, että nykynuoret pukeutuvat ylliseksikkäästi.
En näkisi sinussa vielä pedofilian merkkejä, jos jäät jutustelu asteelle kyseisten kahdeksasluokkalaisten kanssa.
14-vuotias tyttölapsi voi nykypäivänä olla jo naisen muodot omaava, joten olehan varovainen ettet sekaannu "sakkolihaan"

Keskustelun voit aloittaa vaikka näin: Hei olen Sorza ja jos olet yli 16-vuotias voitais mennä meille paneen. :oho:

Edellinen toimii iskurepliikkinä varmasti.
Pari vuotta tulee turpaan kyseisiltä tytöiltä ja sitten he ovatkin jo tarpeeksi vanhoja, ettet joudu vaikeuksiin poliisin kanssa.

Mutta jos olet yli 25-vuotias, kannattaa varoa myös kyseisen tytön vanhempia. Ainakin isät ovat joskus tarkkoja minkäikäisien poikien kanssa se pikkutytär kuljeskelee.
Sitkeys palkitaan !

Terveisin: Masa  ::hihsmoke

Tämä on täyttä asiaa!  :jepso:
::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke ::hihsmoke

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


nenaontelo



Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


Susey


paavo

Mites minä?
Olen yli-ikäinen teinipuolelle, onko ainoa mahdollisuuteni avautua vitutus threadissa?

Jos poslarille ja minulle saataisiin keski-ikäisten angstin purkupaikka?

Susey


Susey

Hei, masa.

Nämä nyt eivät ole minun elämästäni nämä otteet mutta minua vain vituttaa kaiken maailman hammasharjaviiltelijät, joten puran nyt vitutukseni tähän..

Siis oltii niiQ seurusteltu poikaystävän kanssa jo kaX päivää ja siti se vaa sanoo että se ei jaXa mua!!1!11!1! Ja toi nyt on vielä pientä, oltiin viikonloppuna niiQ ryyppäämäs ku siihen tuli joku ukko valittaan meille jotai ja kun mä sit huusin sille takas ja juoksin sitä karQ ni mun frendit niiQ joi mun siiderit!!1!!1!!! Sit yks mun frendi viel soitti tänää ja sano että mä en oo sen mielest ihQd44!!111! Nyt mä kyl suutuin sille ikuisiX ajoiX!1!!!1 Sit mä yritin niiQ vetää ranteet auki mut äiti yllätti mut heilumasta keittiössä puisen voiveitsen kaa, vähäX siis noloo!1!! Sit se piti mulle siis iha törkeen pitkän puhuttelun, mä en millään meinannu jaksaa kuunnella sitä!!1 Sit Q se lähti ni viiltelin niiQ viivoittimella!!11

Ei muuta tällä erää, kiitos ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview