News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Voiko poikaystävä jättää tämän takia

Started by Sir Sika, Thu 30.11.2006 08:36:44 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Diver

Quote from: kulli paavo on Fri 01.12.2006 21:43:25 (UTC+0200)
Minä olen leppoisuuden perikuva, mutta olen äärimmäisen pitkävihainen.
kaikki jää korvan taakse ja muistan sen lopun ikääni, osaan toki esittää "kiva kaveri" osaa tavattaessa..

En voi sietää väärää kohtelua, kohdistui se itseeni tai läheisiini.

Quote from: kenny on Fri 01.12.2006 22:36:58 (UTC+0200)
Quote from: ferret on Fri 01.12.2006 22:24:09 (UTC+0200)
Mulla on oma isä listalla.. ja miehen äiti, hankalia ihmisiä jotka puukottaa selkään. :sorry: Muutenkin perhe aika "rikkonainen" en oo siskon luona käyny kolmeen vuoteen jne.. Sanoppas vähän vanhempana mies henkilönä että mistä johtuu se että joillekkin miehille on täysin utopistinen ajatus uskoa, että nuori nainen/nainen yleensäkään voisi joskus sanoa jotain järkevää? (en ole blondi:) Ärsyttävää sellainen vähättely. :kerpele:

itse olen koittanut pitää veljiin hyvät välit. jos on ollut sanomista niistä keskustellaan pitkään ja sovitaan
esim. isän puolelta melkein kaikki sukulaiset on riidoissa ja niihin ei olla pidetty yhtään yhteyttä n. 5 vuoteen...  ei auta eää puhuminen.    ::nsmoke
sukupuolella ei ole mielestäni mitään merkitystä asioiden kulkuun...  (olen blondi)
ei näihin tilanteihin auta muuta kuin puhuminen, jos se ei auta niin antaa olla...   ::nsmoke



Nämä asiat yhdistin, ja sehän on mun elämä  :shock:  :shock:  :shock:

ferret

Tuntuu olevan paikkansa pitävä tuo sanonta suku on pahin.  :sorry: Mutta löytyy niistä aina silloin tällöin hyviäkin asioita, ainakin meillä tulee joku jelppimään jos esim auto hajoaa tai pitää saada majapaikka yöksi. Saa niiltä joskus joululahjoja? :friends:
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

Diver

Quote from: ferret on Sat 02.12.2006 15:16:51 (UTC+0200)
Tuntuu olevan paikkansa pitävä tuo sanonta suku on pahin.  :sorry: Mutta löytyy niistä aina silloin tällöin hyviäkin asioita, ainakin meillä tulee joku jelppimään jos esim auto hajoaa tai pitää saada majapaikka yöksi. Saa niiltä joskus joululahjoja? :friends:

Totta  :sorry:

Odai

Suku on pahin, sen takia siitä niin pidämmekin. Tai jtn.  :friends:

Taitaa se vähän olla niin, että omia ei jätetä vaikka kuinka paha olis...

nyyyps

Suku on kummallista.
Sattumalta törmättäessä vingutaan, että miksen ole pitäny yhteyttä.
Saa mulle soittaa. Ei se ole minun velvollisuus tiedottaa tekemisistäni.
Ihmiskontaktit, jotka oikeasti kiinnostavat, jäävät kyllä elämään. En viitti väkisin tekohengittää yhteyksiä ihmisiin, joiten kans ei ole samalla aallonpittuuvella.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Memme

Quote from: omglolnoob on Tue 29.12.2009 16:19:50 (UTC+0200)
Suku on kummallista.
Sattumalta törmättäessä vingutaan, että miksen ole pitäny yhteyttä.
Saa mulle soittaa. Ei se ole minun velvollisuus tiedottaa tekemisistäni.
Ihmiskontaktit, jotka oikeasti kiinnostavat, jäävät kyllä elämään. En viitti väkisin tekohengittää yhteyksiä ihmisiin, joiten kans ei ole samalla aallonpittuuvella.
Sama juttu täällä  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview