News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Onkos tämä huolestuttavaa vai hyvä asia

Started by Pantsu, Mon 14.05.2007 09:48:48 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pantsu

Kertaakaan elämäni aikana en ole ollut humalassa, käynyt ryyppyreisulla tai ollut missään ryyppäämässä, enkä ole polttanut.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Nuuka

Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Odai

Aika puhas karhunen ithekki olen ollut mä..  :blink: (Vittu ei ne usko.  :lach:)


Örtzi

Polttaminen nyt on asia, jota ei kannata edes harkita. Itse olen polttanut 24 vuotta ja voit uskoa, että lopettaminen ei ole helppoa. Koko-ajan kuitenkin vähennän, josko tän sais lopetettua. Ei ole kiva herätä aamulla ja oksentaa puoli tuntia limaa, että saa hengen kulkemaan. Ja ihminen pärjää elämänsä paremmin ilman alkoholiakin.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


jiidee

Jotkut ei ole saaneet pilluakaan ikänään...tunnen yhden sellasen...
Kokeilee sitten kun tulee aika...ei se niin vakavaa...


( :lach: )
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

Quote from: jiidee on Tue 15.05.2007 14:54:15 (UTC+0300)
Jotkut ei ole saaneet pilluakaan ikänään...tunnen yhden sellasen...
Kokeilee sitten kun tulee aika...ei se niin vakavaa...


( :lach: )

Noh noh. Jollekin tuo voi taas olla tosi kova paikka. Tai pehmeä, riippuu tilanteesta. Kuitenkin.. :think:


Diver


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview