News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Vituttaa kun työssäoppiminen alkaa

Started by Makrok, Sat 17.11.2007 23:39:15 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Makrok

Jep noin se vaan on. Joudun K-Supermarkettiin työssäoppijaks. Eikä mua vois kyllä kiinnostaa paskaakaan juuri mennä tonne K-Supermarkettiin töihin 4 viikoks. Tosin mulla olis vielä mahollisuus hakeutua jonnekkin muualle työssäoppijaks mut en tiiä minne kun sit joutuu lähtee busilla jonnekkin kauemmaks...  :angry: Enkä tosiaankaan tiedä miksi ekaks halusin tonne k-supermarkettiin :D Kait se siitä johtu et toi on lähin kauppa mis voisin olla työssäoppijana. Ja nyt on kyl alkannut vituttaa toi kauppa mihin tosissaaan oon menos töihin...

Eli helpatkaa ja kertokaa meenkö tonne k-supermarkettiin työssäoppijaks vai minne meen? :D (asiallisia vastauksia mieluiten, koska mua oikeesti vituttaa armottomasti toi k-supermarket työssäoppimismestana) :P

Lexa

Heis,

tervetuloa mukaan.  :good:

Ja sitten, minkäs alan työssäoppimisesta on kyse?
Vaiko ihan joku TET -jakso? :think:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Makrok

Sen työssäoppimispaikan pitää olla kaupallinenala  ::osmoke

Ja kiitos enköhän tule täällä foorumilla viihtymään. :D

Lexa

#3
No ohan noita kaupallisen alan paikkoja paljon muutakin kun kauppoja itessään. :think:
Varastoja, mainostoimistoja - oikeastaan kaupallinen ala on yksi laajimpia mitä nyt nopeasti mieleen tulee.

Lisäys:

Nimimerkillä,

itsekin kauppiksen kesken jättänyt. :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

kenny

Toi olis kumminkin sellainen paikka jossa näkee, onko yhtään kiinostusta kyseiselle alalle   :jepso:
Tykkää tai ei tykkää....

Mitä muita vaihtoehtoja oli tarjolla?   Minkälaisesta työstä itse tykkäät? 


Makrok

#5
Eka ajattelin meneväni jonnekkin anttilaan missä saattaisi olla paljonki tekemistä tai intersporttiin tai vastaavan. Tosin noihin paikkoihin on se 45-60min. työmatka  :nopsu: Ja jos työajat on tyyliin klo 8.00-15.00 ni ei oikein kiinnostaisi herätä jo kuudelta töihin.

Tosin jos keksisi joitakin hyviä syitä miksi herätä jo kuudelta töihin ni sitten menisin ihmeessä anttilaan tai intersporttiin tjs.
Ja tästä jos lähtee tonne 45-60min matkan päähän ni siel olis kyllä sitten niitä työssäoppimispaikkoja mm. stadium, intersport, antilla ja prismaa jne. Mutta kun ei oikein keksi hyviä syitä miksi lähteä sinne kauas, kauas töihin. Ja tosiaan se ainut syy miksi tohon k-supermarkettiin olisin nyt menossa on se että se on lähintä kotia... mutta taas kun ajattelee sitä tavallisena ruokakauppana ni ei oikein himota toi työssoppimispaikka siellä. :D


E: Ja en oikein ole varma minkälaisesta työstä edes tykkään.  ::nsmoke Joten tää on enemmän kuin vaikeeta päättää minne sitä menis töihin. (ja sen takia vituttaakin kun en tiedä minne menisin töihin)

kenny

Quote from: Makrok on Sun 18.11.2007 00:10:52 (UTC+0200)
Eka ajattelin meneväni jonnekkin anttilaan missä saattaisi olla paljonki tekemistä tai intersporttiin tai vastaavan. Tosin noihin paikkoihin on se 45-60min. työmatka  :nopsu: Ja jos työajat on tyyliin klo 8.00-15.00 ni ei oikein kiinnostaisi herätä jo kuudelta töihin.

Tosin jos keksisi joitakin hyviä syitä miksi herätä jo kuudelta töihin ni sitten menisin ihmeessä anttilaan tai intersporttiin tjs.
Ja tästä jos lähtee tonne 45-60min matkan päähän ni siel olis kyllä sitten niitä työssäoppimispaikkoja mm. stadium, intersport, antilla ja prismaa jne. Mutta kun ei oikein keksi hyviä syitä miksi lähteä sinne kauas, kauas töihin. Ja tosiaan se ainut syy miksi tohon k-supermarkettiin olisin nyt menossa on se että se on lähintä kotia... mutta taas kun ajattelee sitä tavallisena ruokakauppana ni ei oikein himota toi työssoppimispaikka siellä. :D


E: Ja en oikein ole varma minkälaisesta työstä edes tykkään.  ::nsmoke Joten tää on enemmän kuin vaikeeta päättää minne sitä menis töihin.

Totu siihen kuudelta heräämiseen     :kahvi:  tai aikaisempaan..... 

Lexa

Juu, kuudelta herääminen ei oo mikään ihme. :nopsu:
Se kun on monella koulujen jälkeen ihan arkea. :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

kenny

Jos mä saan herätä kuuden aikaa, niin se on aika luksusta    :jepso: 


Noi hymiöt sekoilee taas    :think:     Kahvihympän pistin ja pallotteluhymppä tuli ruutun.....   

Makrok

#9
Mua ei kyllä ikinä saa nousemaan sängystä ylös kuudelta  ::hihsmoke ellei sitten maailmanloppu oo tulossa.  :jepso: Tosin pitäis keksiä tosissaan ne muutamat hyvät syyt miksi lähtisin jonnekkin kauemmas töihin... varsinkin työpaikkaan josta ei makseta palkkaa kun on työssäoppijana.  :think: Ja taas ainut syy miksi tällä hetkellä olen menossa tonne k-supermatkettiin työssäoppijaks on se että toi kauppa on lähellä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview