News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Brooken terapia-palsta

Started by Masa, Thu 15.05.2008 13:11:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Thrash

Täytyykin sitte antaa letin kasvaa :psp: Njoo, en kai mä kauheen ruma ole. Ainoo mistä en pidä on se että oon niin helvetin iso. En kauheen lihava mut sellanen "raamikas"

Brooke

No ei nyt kyse ole pelkästään hiuksista  :friends:
Eikä mistään muustakaan tietystä ulkomuodosta. Kaikelle löytää ottajansa.
Itsensä kanssa pitää olla sinut, pois turhat alemmuuskompleksit.
Hyväntuulisesti hymyily kaunistaa ihmisen ku ihmisen  :jepso:

Thrash

Quote from: Brooke on Mon 16.06.2008 13:05:24 (UTC+0300)
No ei nyt kyse ole pelkästään hiuksista  :friends:
Eikä mistään muustakaan tietystä ulkomuodosta. Kaikelle löytää ottajansa.
Itsensä kanssa pitää olla sinut, pois turhat alemmuuskompleksit.
Hyväntuulisesti hymyily kaunistaa ihmisen ku ihmisen  :jepso:
Tulee mieleen mun ja kaverin vahna slogan koulussa. "Hymyile niin kukaan ei huomaa ettei sua kiinnosta"

Kastori

Kaikille ei ole kaveria. Ruman, sisältä tyhjän ihmisen on turha haaveilla mistään kauniista elämänmuodoista omin avuin. Tällaisten tapausten tulee tehdä työtä onnensa eteen esimerkiksi hankkimalla riittävä elanto kahdelle, kunnollinen talo/asunto ja muutenkin hyvät maalliset puitteet, jotta jollain toisella ihmisellä riittäisi mitään mielenkiintoa tai tarvetta olla seurassasi. Sen toisen etsiminen helpottuu kun sinulla on jotain muutakin annettavaa kuin vain itsesi..

Brooke

Quote from: Kastori on Mon 16.06.2008 13:19:08 (UTC+0300)
Kaikille ei ole kaveria. Ruman, sisältä tyhjän ihmisen on turha haaveilla mistään kauniista elämänmuodoista omin avuin. Tällaisten tapausten tulee tehdä työtä onnensa eteen esimerkiksi hankkimalla riittävä elanto kahdelle, kunnollinen talo/asunto ja muutenkin hyvät maalliset puitteet, jotta jollain toisella ihmisellä riittäisi mitään mielenkiintoa tai tarvetta olla seurassasi. Sen toisen etsiminen helpottuu kun sinulla on jotain muutakin annettavaa kuin vain itsesi..
Auttaa asiaa mutta ei saa olla itse tarkoitus  :jees:
Auto millä ajella, kiva koti jossa olla ja puuhastella..
Mutta kuulostaa pahalta ettäkö joku havittelisi materiaa toiselta jotta olisi tarvetta olla toisen kanssa. :shock:
Tarve on oltava vaikka teltassa keskellä erämaata että muuta en tarvitse kuin tuon ihmisen.
Tälläinen tunne (voi) tietenkin kasvaa ajan myötä kun on ensin noissa puitteissa päästy yhteen.


Kastori

Jos toinen kaipaa paikan asua ja toinen kaipaa jonkun vierelleen niin kait se menee hyvin yhteen. Elokuvarakkautta tapahtuu vain Hollywoodissa ja tosielämässä nallekarkkeja jaetaan todella epätasaisesti, joillekin ei ollenkaan.

Kastori

Quote from: Kastori on Mon 16.06.2008 13:35:37 (UTC+0300)
Jos toinen kaipaa paikan asua ja toinen kaipaa jonkun vierelleen niin kait se menee hyvin yhteen. Elokuvarakkautta tapahtuu vain Hollywoodissa ja tosielämässä nallekarkkeja jaetaan todella epätasaisesti, joillekin ei ollenkaan.
No vähän raju ajatus tottumattomalle, mutta tuollainen on minun suunnitelmani ja se antaa minulle toivoa..  :jepso: :friends:

Brooke

Quote from: Kastori on Mon 16.06.2008 13:46:04 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Mon 16.06.2008 13:35:37 (UTC+0300)
Jos toinen kaipaa paikan asua ja toinen kaipaa jonkun vierelleen niin kait se menee hyvin yhteen. Elokuvarakkautta tapahtuu vain Hollywoodissa ja tosielämässä nallekarkkeja jaetaan todella epätasaisesti, joillekin ei ollenkaan.
No vähän raju ajatus tottumattomalle, mutta tuollainen on minun suunnitelmani ja se antaa minulle toivoa..  :jepso: :friends:
Lippu korkeelle vaan ja hyvä suunnitelma on :friends:
Eipä siinä voi kun tuntea itsensä toivotuksi ja odotetuksi kun hän saapuu paikalle  :jepso:

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview